|
Tim_GTS5
|
Ik hou ook me mond
|
|
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zal zeker tijd worden had de zijkant van mijn beunmobiel al met div gereedschappen ingericht dacht dat word niks meer hey herman zonde dat je nie meegaat afzeggen die andere verplichtingen en meekomen we verzinnen wel wat
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Das maar goed ook dat het ook zonder mij gezellig gaat worden!! Zou niet best zijn als dat niet zo zou zijn. Ziet er te gek uit hoor. Net ff op de site gekeken... MMM
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
is toch heerlijk hermannetje zo aan het water de heerlijke harde bries in je gezicht dolfijnen die met je mee varen en dan achter je een horde met krankzinnige kitekings schreeuwend allemaal
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAA
wat is er nou mooier dan om de dag af te sluiten met een lekker drankie aan de zee met jouw kitematen
shit word er helemaal ontroerend van maar ja ach ga jij maar lekker weer wat anders doen je ziet het wel terug op de 7 uur durende movie
KITEKINGS GO SOMABAY 2013 THE BEGINNING
|
|
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Je bent toch wel een enorme kanjer Ries. Van alle X-treme markten thuis Zat wel te wachten op de dubbele-snow-trooper-dooper-180-nose-grab. See joes (ouwe spammert)
|
|
|
Langbeest
|
Leuke film kerel Altijd lache
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
wederom een top productie van onze Haring happer..ziet er goed uit..krijg (bijna)ook weer zin in een snowvakantie ... maar kijk nu weer uit naar mijn eerste kitesesie van 2013...is alweer 2 maanden geleden dat ik voor het laatst op het water heb gestaan..
|
|
|
Guust
|
Leuk filmpje weer Richard! En nu maar wachten op het mooie voorjaar.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hans (de Beun) van harte gefeliciteerd met alweer je 53ste verjaardag ...... net even de weervoorspellingen gecheckt de (fuck#¤) kou komt weer terug..
|
|
|
@LaurenS
|
Hansie,van harte ,fine dag
|
|
|
|
|