Thomaz
Geen avatar
|
Hoi
Gaat er morgen nog iemand naar edam?
Heb ik daar als beginner iets te zoeken - plaats genoeg?
|
|
|
|
FlyingHigh
|
IJburg is niet echt top meer, 1,5 jaar geleden wel maar nu is het maar behelpen. Beter naar Edam/Medemblik.
Wat is er veranderd dan?
|
|
|
|
Thomaz
Geen avatar
|
Thnx, had ik al gezien. Is het zuiderstrand nog open en wat groter..? Dank
|
|
|
Tim_GTS5
|
water is koud hoor 0,5 cm koud
Dat is wel heel koud ja als ie zo klein wordt
|
|
|
FlyingHigh
|
water is koud hoor 0,5 cm koud
Dat is wel heel koud ja als ie zo klein wordt Weet jij dan hoe groot hij bij normale temperaturen is Tim??
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Snap niet wat je als beginner in de winter met NO wind en een paar graden boven 0 verwacht, veels te koud en gewoon link. Je quickrelease vriest ook nog vast waardoor je in nood nog over de dijk heen vliegt ook.
|
|
|
Frank82
|
IJburg is niet echt top meer, 1,5 jaar geleden wel maar nu is het maar behelpen. Beter naar Edam/Medemblik.
Wat is er veranderd dan? Landtong afgesloten, betaald parkeren, je moet bij Blijburg zelf opstappen waar je gelijk bomen upwind hebt en er ligt daar allemaal troep onder water.
|
|
|
FlyingHigh
|
Ooh gelukkig!! Dacht dat er sinds afgelopen seizoen nog wat veranderd was. Nog steeds goed te doen dus, al was die landtong wel een ideale situatie.
|
|
|
@LaurenS
|
Landtong afgesloten, betaald parkeren, je moet bij Blijburg zelf opstappen waar je gelijk bomen upwind hebt en er ligt daar allemaal troep onder water.
Volgens mij wil Frankie82 , IJburg voor zich allleen hebben Have fun gastuh in de kou
|
|
|
|
|
Frank82
|
Landtong afgesloten, betaald parkeren, je moet bij Blijburg zelf opstappen waar je gelijk bomen upwind hebt en er ligt daar allemaal troep onder water.
Volgens mij wil Frankie82 , IJburg voor zich allleen hebben Have fun gastuh in de kou Ben er sinds het voorjaar van 2012 niet meer geweest dus misschien valt het nu weer mee?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ben er waarschijnlijk ook Patrick, maar niet zo vroeg hoor gek ! Ff kijken wat de regen doet, zondag is zeker te koud.
|
|
|
franco
|
hahahaaa als jullie nu allemaal lekker naar medemblik gaan met al die scherpe schelpjes ga ik in mijn achter tuin kiten sprookjes wonderland gaat het worden ooooooooooooooooooooost wie nog meer ben daar om 10 uur
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
morgen in het noorden 1 tot 3 graden en regen of sneeuw .... nog niet echt lekkere omstandigheden om te kitesurfen....ik wacht nog wel even..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Megachoppy Enkhuizen vs megavlak bij medemblik dan weet ik het wel
|
|
|
the littleman
|
Beetje jammer ouwe dakrups Kom toch lekker naar medeblik heerlijk vlak water in het haventje en een stuk gezelliger dan alleen in Enkhuizen. Zie je morgen Tim
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ik maak morgen ook maar eens een einde aan de winterstop, ff een uurtje naar medemblik.
|
|
|
PeeWee
|
Ik blijf nog ff in de winterstand, wat een k@t weer.
See joes (met wat beter weer)
|
|
|
franco
|
ik weet dat je nat word, maar blijf lekker thuis wat een rot weer!!!!!!!!!!!!!!!!!! morgen middag is het droog en ook wind mischien een beter moment. voor de rest die wel gaan hef fun in de regen
|
|
|
|
|