/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
errrug he.... sta je daar met je goeje gedrag en 14 meter... zijn r maar 13/9 knopen (aan/uit) en bleven we toch lachen met Yannis/Maris en onze kauwe clouwe op n ruim plassi met t schrale sjonnetje Wat n middag 
|
|
|
stefan@

Logs: 0 | 464 uur
|
errrug he.... sta je daar met je goeje gedrag en 14 meter... zijn r maar 13/9 knopen (aan/uit) en bleven we toch lachen met Yannis/Maris en onze kauwe clouwe op n ruim plassi met t schrale sjonnetje Wat n middag  gullie zijn nat geweest, hebben er even aan geroken en nu wachtend op betere................................. ...................
|
|
|
|
PeeWee

|
Kitesurfen  ZUCHT..Lente  ZUCHT See joes 
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Jammer dat ik vandaag niet kon. Wordt wel weer eens tijd voor een mooie sessie 
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh

|
Hier in Amsterdam ook alweer. Grrrrrr. Kom nou eens op met die lente...zucht
|
|
|
|
franco

|
heren zaterdag ben ik te druk om te kiten, maaaaaaaaaaaar zondag wie ow wie komt er dan naar mijn enkhuizen voor een oost sessie als de wind zo blijft!!!!!!!!!!!!!! en anders ben ik gewoon weer remie
|
|
|
stefan@

Logs: 0 | 464 uur
|
ben me lijnen van me bar aan het vervangen voor de 1ste keer,heb nu al zoiets van #$#$#$# ,heb gelukkig een reserve bar,waar ik alle settings van af kan kijken 
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
Gevoelstemperatuur van -15 hebben ze het over het weekend, ik weet het niet hoor maar oke...ja het duurd al lang genoeg maar dit is toch te koud of wat ?!! 
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Morgen ijburg voor een koue bikkel sessie! Duurt idd al veuls te lang Timskie.
|
|
|
jantjuuh

Logs: 0 | 586 uur
|
Maar wat is het probleem nou?? Het is lente en het waait dus knallen met die handel!!! 
|
|
|
FlyingHigh

|
Succes met de handjes!! Die waren gisteren al rete koud. Komende dagen nog veel meer windchill. Ik laat het ff schieten.
|
|
|
the littleman

|
Ga voor zondag middag. Zal idd erg koud zijn, maar ja wel dikke wind.
|
|
|
@LaurenS

|
Zowww........ net ff mijn boardje in elkaar geschroefd,laat die kouwe middagsessie op IJburg maar komen  :
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
ennnn... sta je al op t water Peet??  edit: sjeuzes... slip of the fingertipz! vanmiddag duzz 
|
|
|
robbertvandermeer

|
Top Peet, hoe laat wil je gaan? Kan jij er ook al rond 13/14 uur zijn?
|
|
|
FlyingHigh

|
Veel plezier mannen. Mijn jeuk is eergisteren weer ff opgelost. Wacht ff op warmere tijden.
|
|
|
@LaurenS

|
@robbert,half2 @Herman,h*m* 
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Peet, is IJburg nog steeds gratis parkeren of is die tijd voorbij?? Morgen schijnt t nooooooooog beter te worden 
|
|
|