Tim_GTS5
|
Morgen nog mensen naar medemblik overdag ?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgen nog mensen naar medemblik overdag ? Misschien vanaf een uurtje of 15.00 uur , zit nog te twijfelen tussen Ijburg of medemblik
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Parkeren bij Blijburg kost op maandag t/m zaterdag van 9:00 tot 19:00 €2,40 per uur. Of is er een plek waar het gratis is. Voor Harinkie Speciale noot voor tom-tommers; Muiderlaan wordt vaak niet herkent door GPS systemen. Gebruik dan Pampuslaan.
|
|
|
FlyingHigh
|
Mss morgen ook ff naar Ijburg. Wil er wel weer eens op Nog ff in conclaaf met John. Moeten ook nog ff wat airbrush spullen hebben. Laat vanavond wel ff weten of het witte of grijze rook geworden is Je meot wat eurootjes over hebben voor je hobby Teig.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Je meot wat eurootjes over hebben voor je hobby Teig. Denk dat ik maar een kite verkoop dan heb ik weer wat eurootjes om te parkeren. Maar kom op nou 2,40 per uur zijn ze van de pot gerukt ofzoow
|
|
|
Tim_GTS5
|
Medemblik dan maar, stukkie dichterbij voor mij en gratis parkeren.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ijburg is ook gratis! Je kan je auto bij blijburg parkeren. Ik ben er morgen om 15 uur.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Medemblik dan maar, stukkie dichterbij voor mij en gratis parkeren. Hoe laat ben je er Tim ???
|
|
|
Tim_GTS5
|
Uurtje of één denk , is de ochtendvrieskou inmiddels ontdooid
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Mooie piaatjes hoor . Was ook ideaal weertje om pics te schieten.
|
|
|
ditispablo
|
Ohhh, gaaf...Hoe ist het met wetsuit (+cap+shoes+handschoenen) ?? kom ik morgen ws ook wel ca 13.30
|
|
|
Langbeest
|
oei wat een mooi vlak watertje
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgen eerst ff naar John en gaan we ff samen naar airbrushshop. Kom ik mss 's middags naar Ijburg. We zien het morgen allemaal wel weer.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Beginner en diep water van maar een paar graden lijkt me niet echt de meest geschikte combinatie. Als je al kunt varen heb ik niks gezegd, maar anders zou ik een spot kiezen waar je kunt staan of wachten totdat het ooit weer warm is.
|
|
|
FlyingHigh
|
Tegen wie heb je het Evan of zeg je dit in het algemeen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|