@LaurenS
|
dus wel ff opletten na zo'n tijd van niet kiten.
Zegguh ,spreek voor jezelf ,idd opletten is het devies,geen beginnerswindje...........
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Frank & @Peet...duzzz vandaag ook alvast een lekker opwarmertje.... ji haaaa..tsjoe Dat t weer net zo gesjelli mag worden als eurgisteren zo heurt t
|
|
|
|
ditispablo
|
computer uit, kiteseizoen AAN
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
net weer terug van schell..begon om 10.00 met mijn 11 mtr maar de wind was lekker toenemend..toe ik er om 12.30 mee stopte had je aan een 9 mtr meer als genoeg.. nu weer lekker werken .. hopelijk donderdagochtend weer een sessie.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Teringjantje wat kwam die wind goed door vanaf een uur of 13:00....zwaar overpowered zo nu en dan met de 9m2 en 30 plus.....me likeeee!!!! dat sommigen nog in een droogpak varen is echt bizar .....he Ries, gaat lekker meuren zekerrrr Op schell is ie stukken harder dan op zee,goed gegokttttt
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Was reactie op klaas vd vorige pagina, even over het hoofd gezien dat er nog een pagina achteraan kwam Ik maak een diepe buiging voor wie het donderdag met een 10m aandurft.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik durf hem wel op te pompen, maar denk toch dat ik het aggie of het zessie pak.
|
|
|
ditispablo
|
zo..warm Badje, Midalgan op mn schouders, het Kiteseizoen is AAN ! Thx guys voor de support vandaag. Kite launchen blijft ALTIJD opletten geblazen.
|
|
|
@LaurenS
|
Gelukkig goed afgelopen !
|
|
|
Giertje
|
Topdag vandaag en ik reken toch ook een beetje op morgenmiddag. Misschien wat te veel woei donderdag voor de 8m. We zien het wel.
|
|
|
franco
|
zo..warm Badje, Midalgan op mn schouders, het Kiteseizoen is AAN ! Thx guys voor de support vandaag. Kite launchen blijft ALTIJD opletten geblazen.
ik zij het je al lekker warmbadje nemen, je zal wel stijf zijn?? en je weet lekker laten masseren vraag mij nog wel af wat er nu gebeurde?
|
|
|
Langbeest
|
Peter je hebt inderdaad goed gegokt. Wijk haalde de 30 knp niet, maar was wel lekker hoor met de 9
|
|
|
ditispablo
|
@franco: ik heb alles gecheckt...er niet achter gekomen wat er gebeurde: lijnen zaten goed bevestigd, mssn n lijn rond mn tip gehaakt, of een katrol vast bij launch ?? Ik heb niets gezien... Hoewel ik het altijd wel doe...had ik hem sowieso langer laag moeten laten staan, want toen hij ging, vloog hij heeeel hard omhoog en in een loop...goed afgelopen gelukkig !
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Was lekker vanmidag @ Wijk, mooi om te zien dat iedereen het stof weer van zijn kites heeft gewapperd! Vond het trouwens nog hartstikke koud water aan mijn voeten (met wetsuitschoentjes) ..... altijd leuk de discussie over droogpakken maar ik hou hem voorlopig nog ff aan als het zo koud water is. Kan iemand deze persoon nog ff helpen ..... of is er verder niemand meer op het strand....?
|
|
|
the littleman
|
Zo was idd nog ff lekker op schel (kitehigh_kitesmiley)van 19,00 tot 20.30 nog ff heerlijk knallen. Heb voor donderdag middag maar ff een klusje ingeplant voor schel.Gnagna.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Was weer een leuke herhaling van gesjelligheid en zon van afgelopen zondag Jammer alleen van de Pablo crash... gelukkig Pablo, is t hierbij gebleven mss 1 van je stuurlijnen ongelukkigerwijze rond 1 van je barends geslagen geweest... shit happenz maar dit was scary hairy Hoe pittoresk een houten zit + bank aan t water r ook uit mag zien. Dit zou een uitwerking van beton zijn geweest @ Ries... ik moest mijn meerdere erkennen in de weergoden en me geslagen geven om mien 12m de lucht in te jakkeren... dom dom dom om niet kleiner te hebben meegenomen (maar daarmee was ik niet de enigste, ghehe ) @Evan... mwaaah na vandaag mss 10nm dan Windvoorspellingen veranderen zZ met t uur en die supercomputeraanbestedingen zijn werkelijk hachelijk. Vraag me langzamerhand af ot t bijbeltje van Pelleboer me niet verder brengt dan die rocket science van tegenwoordig Krijg t idee; hoe meer bytes hoe meer shit... En Tobias moet ook weer opgewarmt worden, want die slaat de plank ook vaak mis de laatste tijd Almetal een eggi socializing day met errug leuke momenten op en rond t water en naaiz moves van oa Peet, John en Ries Thursday here we come!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
@ Aloha. Niet alleen de voorspellingen zitten er vaak naast, ook de metingen zijn te globaal om iets aan te hebben. Vandaag op de Brouwersdam bijv. maximale windstoot gemeten op meetstations in de buurt was 25kn terwijl ik ruim in de high-end van mn 10m voer in de vlagen die dan zeker richting de 32kn moeten gaan om mij t water af te laten stuiteren zoals vandaag.
|
|
|
|