D@rkSt@r
|
met 13M was ook prima te varen.. ik had me 15M goed gedepowerd.. maar T2 15M vaart echt lekker ik gebruik mijn F-one M2 12m niet meer.. en de volgende stap is 9M best kite.. ben nog opzoek naar een T2 11M ook voor op vakantie.. we gaan in sep naar Cabarte
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet er naar uit dat het voorlopig weer even over is het wordt eind van de week weer een stuk kouder .....dit weekend in iedergeval weer twee dagen lekker kunnen varen..
|
|
|
Keut Local
|
Hee Zwafra, vergeet niet dat we een beetje verwent zijn hè de laatste dagen. Maar dat mocht ook wel wat de herfst viel echt tegen wat wind betreft. Als dit de trend is voor komend jaar dan komt het helemaal goed!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Toch eigenlijk wel lekker gevaren op IJmuiden met 9m Waroo, niet erg veel wind. Maar zonnetje maakte boel goed. Was net nog ff op ijmuiden, maar kon het echt niet opbrengen. Me poten zijn echt verzuurd. Zag Emiel, de dude van vd Berg en Theo wel voorbij scheren, maar zag er ook niet echt spectaculair uit. Ook gaar van gister cker hahaha Heb je niet eens even zien zwaaien man... Met je 13 had je zeker wel lekker kunnen varen. Paar foto's gepikt van hanglos van de dude van vd berg en mij:
|
|
|
R@bert
|
nice pica's....top
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Tja Richard ,je heb wel wat gemist ,het was weer eens top.. maar er komen nog wel meer mooie dagen...
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Actueel weer Hoorn 29.01.2008 14:00 uur weer temperatuur (°C) 7.6 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 4.8 wind (°) rel. vochtigheid (%) 83 windsnelheid (kts) 10 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 18 luchtdruktendens (hPa 3h) - Schellinkhout 10 tot 18 kn net ff te kort http://81.205.150.70:10000/Geen kiter gezien op Scheveningen en geen schuimkoppen op de webcam. Mot het dan op ijmuiden waaien ?? Ga maar ff een rondje skaten is goed voor de conditie
|
|
|
Emielkruisdijk
|
morgen nog mensen naar Ijmuiden toe? NW windje 20 knopen 2 meter golven! Word mooi dagje, ben dr rond 3en
|
|
|
Mark-Fizzer
|
... en zo zien we het graag in NoordHolland hahahah
Voorzichtigheid geboden dudes, voor diegene die zich er aan waagd!!!!!!!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
5 je er bij kan nooit kwaad Peet, Weekendje nog spelen?
|
|
|
@LaurenS
|
Zit ik in Oostenrijk ,lekker boarden(ook leuk)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
O ja, das waar ook. Helemaal vergessen jaaaaa
|
|
|
R@bert
|
morgen nog mensen naar Ijmuiden toe? NW windje 20 knopen 2 meter golven! Word mooi dagje, ben dr rond 3en
dude...waar moet je dan precies zijn op Ijmuiden. Nog nooit geweest nl...mssn kom ik ook ff kijken, hangt van mn werk af
|
|
|
@LaurenS
|
Gewoon een metertje of 300 links van de pier
|
|
|
Keut Local
|
RMCW: "Munitie beproefd" Het heeft even geduurd omdat de redactie van voorlichtingsdienst naar voorlichtingsdienst werd verwezen en uiteindelijk terecht is gekomen bij de Regionale Militaire Commando West (RMCW), om navraag te kunnen doen over de 'schietoefeningen' die al een week gaande zijn. Volgens een woordvoerder van het RMCW gaat het hier om het 'beproeven van munitie', wat inhoudt dat het geen schietoefeningen zijn die men hoort. Een en ander speelt zich af op Breezanddijk aan de Afsluitdijk. Normaliter worden omliggende gemeenten voorafgaand gewaarschuwd door het RMCW, maar in dit geval is er iets mis gegaan met de communicatie, waardoor pas in een veel later stadium de juiste informatie kon worden verstrekt. Nu was het zelfs dat de gemeente navraag deed bij de redactie net zo als vele andere Andijkers. De schietoefeningen op het IJsselmeer zijn beproevingen van granaten in verband met de missie naar Uruzgan. Het ministerie van Verkeer &Waterstaat heeft Defensie een gebied aangewezen waar de beproevingen kunnen worden gehouden. Dit kan overlast veroorzaken, aldus Vanessa Vroomans, woordvoerder van het Ministerie van Defensie De 'oefening' duurt nog de gehele week. [APB] bron: andijker.nl Hier in huis trillen de ramen en deuren, `t is af en toe niet normaal! Ik snap niet dat er in Nederland zo met twee maten wordt gemeten. Kitesurfen verbieden op Andijk maar wel een week lang met munitie schieten wat veel meer overlast geeft. Ze starten `s morgens vroeg en om de 10 minuten is er een harde klap en dan trilt alles. Hoe kunnen ze het beargumenteren dit wel toe te staan en het kitesurfen te verbieden! Groeten Mark
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja ja Mark..Welkom in NEDERLAND.. Je kan misschien net als Greenpeace in de schietzone gaan kiten om het te verhinderen. Dan haal je zeker de nieuwsberichten..
|
|
|
|
Keut Local
|
Kijk ik ben niet tegen die schietoefeningen, moet gebeuren. Maar dit en wel toestaan en kitesurfen wel verbieden is gewoon zielig, ik kan het niet anders noemen! Inderdaad Theo, dat is wel een goed idee! Dat maakt `t kiten nog spectaculairder!
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Wij rijden over kwartiertje richting ijmuiden met hoop op wind! Ik denk dat hij nog wel gaat aannemen en dat er nog wel gebeuld kan worden! dude...waar moet je dan precies zijn op Ijmuiden. Nog nooit geweest nl...mssn kom ik ook ff kijken, hangt van mn werk af Je moet eerst richting IJmuiden rijden en dan richting strand/haven. Is niet zo heel ingewikkeld te vinden Nog even wat pronkstukjes, zondag ijmuiden: http://www.tmastert.nl/images/emiel/_DSC1019.jpghttp://www.tmastert.nl/images/emiel/_DSC1048.jpgZitten hier nog wind/kitesurfers die er morgen bij zijn op Schellinkhout, vechten tegen de 40 knopen wind! Als de wind tegenvalt kom ik er met de roze waroo! Anders Windsurfspull!
|
|
|