|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tja, vanmorgen was echt top. Superwindje, zeker in het begin. Vrij constant. Werd later wel vlageriger, maar mocht de pret niet drukken. Uiteindelijk brak mijn depówerkoord en moest ik stoppen. Ach, moest toch werken. Ben nu bijna klaar en denk dat ik zo nog even naar Sçhellie rijd. Volgens mij heb ik nog wel een koordje in mijn tas en anders ga ik wel wat foto's maken. Ook leuk.
|
|
|
BaSS
|
Waar zou je morgen als beginner (beetje hoogte houden, en veel stilvallen ) een stabiele wind kunnen vangen en niet al te hoge golven ? Wat dacht je van nergens! Misschien helemaal einde van de dag dat je Schellinkhout eens kan proberen. Alles boven de 25kts moet je nu nog niet willen. Haha je hebt gelijk, ik dacht gisteren nog dat het wellicht mee zou vallen vandaag.. Nou ja.. een dagje werken kan ook geen kwaad...!
|
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Al met al een bewogen dagje op Schel.. Allereerst de ziekenwagen moeten bellen voor een man die bij het oplaten van zijn kite (door een volgens mij een vrij onervaren dame) nog een lijn of iets dergelijks om zijn wingtip had. Gevolg: hij waarschijnlijk zijn arm uit de kom, en ik bijna een kite op mijn hoofd en een flinke snee op mijn onderarm van het afweren van de lijn... Gelukkig zo als het zich liet aan zien geen ernstig hoofd- of wervelletsel bij de ongelukkige... Spoedig herstel gewenst! Voorts op het water nog een tijdje staan discussiëren met een kiteleraar . Ik vind het echt onverantwoord om in deze condities les te geven: windkracht 5 à 6 en stoten van 10 knopen bovenop de heersende windkracht. Weer het bekende verhaal: nee, kleine kite, volledig onder controle, bla bla bla. Blijkbaar moet het toch nog een keer flink misgaan eer er een gedragscode voor dit soort situaties ontwikkeld worden. Verder op het water gelukkig een hoop blije gezichten.. Toch een goede sessie gehad.
|
|
|
|
onderaqua
|
Ja het was weer pittig vandaag.Alleen vond ik het pannekoek gehalte voor de kant weer erg hoog. Ps oude lullen vullen ook gaten .....in de tijd,,
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Vraag me af hoeveel knopen er omgeveer stond rond 1 uur. weer.nl/ 10 minuten verwachtingen gaf 16 knopen aan maar dat klopt nirt helemaal.
|
|
|
Giertje
|
Ach Tom laat die Rotman maar kletsen
|
|
|
@LaurenS
|
Aha , de bekende tafereeltjes @ skell.... morgen lekkel naar het zeetje duzzz
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
het was weer een Top dagje .....begon met mijn"nieuwe" 6 mtr Hadlow ID .... maar dat was een beetje een teleurstelling... wat een trekzak.... ben een C shape niet meer gewend en ik geloof niet dat ik het wat vind.....maar weer verkopen op Marktplaats .. verder weer heel lekker gevaren met mijn 7 Edge en dan valt het weer op wat voor lekkere kite dat is ... morgenochtend eerst even wat regelen en dan weer naar Schell. het zou weer aardig gaan waaien... see you..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goedenavond heren zou wel willen varen maar mijn beunmobiel staat in de spuiterij en kan nie bij mijn spullen gvd ben nog geweest maar mag er nie bij staat te drogen dus wel wind geen beun alweer niet maar voor iedereen inkiteland veel plezier dit weekend JIHA kleintje
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Zeetje was vandaag ook lekker Peter Hoewel de wind ook hier wat vlagerig was... en voor wijk vond in het tochwel aardig druk Das mooi K Beun!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ach heb maar 1 motto zolang je nie dood gaat is nie erg JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heerlijk daggie met de nieuwe 7m , mocht voor het mooie wat meer wind zijn maar ging prima. Zo even wat foto's erop gooien, thx Sander voor het maken weer
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwh................. Wat was ie lekker, fullpower met de 8 psycho!!!! Nog na te genieten op de bank
|
|
|
PeeWee
|
Zo na een ram-ochtend sessie, net terug vsn een heerlijke avondsessie. Heerlijk met een mannetje of 10 op het water en toch nog een lekker windje om te spelen met de mutant.
See joes
|
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Heerlijk daggie met de nieuwe 7m , mocht voor het mooie wat meer wind zijn maar ging prima. Zo even wat foto's erop gooien, thx Sander voor het maken weer Geen dank Tim, vind het leuk om te doen... Alleen akelig om te zien dat jij je nieuwe C4 na een paar rakkies alweer in de rondtuh yankt...
|
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Zooo weer lekker gevaren op wijkie pier Was mooi weer om Tim eens proberen na te doen! Alleen jammer dat een brulaap langs de kant (wind-/kitesurfer zegt ie zelf) het nodig vond om na een crash 100 meter naar me toe te rennen om een klap in mn gezicht te geven en zeggen dat ik maar ergens anders moet springen :S Maargoed, zal het maar opvatten als een compliment
|
|
|