wimbers

Logs: 0 | 24 uur
|
Ja zondag even legaal bij Dijkmanshuizen
Dat moeten we nog maar zien, wind wordt nu noord aangegeven, dat wordt net aan op paal 17 vrees ik.
|
|
|
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
|
Gefietselanteerd John met je nieuwe aanwinst...Kan je straks lekker in Soma Bay achter die kale aan varen.  Moet nog maar geloven of er morgen woei is. Als ik de voorspelling voor Workum zie is dat niet veel soeps. Mss maar eens op Loog kijken.
|
|
|
Giertje

|
Citaat van Ride: Trouwens net toch maar een Nitro V2 14m erbij besteld voor de dagen met wat minder wind en een lekkere hangtime voor de old-school dingetjes. Moet deze week binnen komen. Zien we je nog een keer naar beneden komen als je eenmaal in de lucht hangt? Niet echt gezellig voor je gabbers als je steeds boven ze uit komt. De overuren zijn zeker uitbetaald? 
|
|
|
|
|
Giertje

|
Citaat van Ride. Vrije tijd is veeeeeeeel belangrijker als geld. Hier spreekt een wijs man. 
|
|
|
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Ach Peet, ik weet toch hoe die dingen vliegen. Vind ze top dus zal die 14m ook wel oké zijn. Nou moet jij nog een grote vlieger vinden. Ik gok zo dat je die ook binnen een maand hebt. 
|
|
|
wimbers

|
Nou dat wordt de wind uit de lucht kijken... 10 knopen noord op texel. Ik hoop dat het nog wat bijtrekt vanmiddag
|
|
|
Repete

|
Vanaf een uur of 14 was het toch?
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
De voorspellingen zijn alweer naar beneden bijgesteld. Vanmiddag maar eens kijken wat de wind doet. 
|
|
|
franco

|
begint lekker, dokter denkt toch aan een hernia(lichte)pffff over twee maandan verhuizen van ouwe naar nieuwe adres, nog wat doen in nieuwe huis pffff. ben er klaar mee wil weer alles kunnen doen, dokter roept geduld!!!!!!!!1
MAAR DAT HEB IK NIET AAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRR
tweede keer in mijn leven een hernia, en dat in 48 jaar waarom dan he.
|
|
|
wimbers

|
Vanaf een uur of 14 was het toch?
Het is nu nog maar 11 knopen vorspeld om 14:00 en pal noord, dus dat wordt paal 17. Moet wel 14 knopen zijn, dan kom ik net weg op mijn directional..
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
volgens het KMNI (luchtvaart) gaat het vanmiddag toch wat waaien...wel 12 tot 16 knp ....moet vaarbaar zijn...... bij gebrek aan wat beters ga ik vanmiddag toch even op Edam kijken  .. @franco ..beterschap  .
|
|
|
Giertje

|
Zwafra een nieuwe avatar? ziet er strak uit. Hoe laat ben jij van plan om richting Edam te gaan?
|
|
|
wimbers

|
allemaal aan de 15 meter in scheveningen??? ik ga mijn auto maar wassen. op texel duurt het nog wel een paar uur als het gaat gebeuren..
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Als het een beetje gaat waaien ...ik denk dat het pas na 15.00 gaat gebeuren... tja..en iets aangepaste Avatar..(striplook) maar ik zie het zelf niet ? ik zie nog steeds mijn oude ?
|
|
|
PeeWee

|
Net terug van een fietsrondje langs Andijk.De wind begint aan te trekken  . Nog ff wachten. See joes
|
|
|
|
|
Giertje

|
Wakker worden mannen! Kijk eens naar de wolken het waait. Inpakken en gaan. 
|
|
|