Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Vandaag perferct weer om even naar Muiderberg te fietsen. Geen wind.  En vanaf vandaag kan je iedere zaterdagmiddag de toren van Muiderberg beklimmen. Dus met een beetje geluk mooi plaatjes (laten!) maken als er wordt gekitesurfd !!
|
|
|
Repete

|
Hangt daar nog een kite in de boom?
|
|
|
|
wimbers

Logs: 0 | 24 uur
|
Dan had ik het van de week dus toch goed gezien. Ik dacht al dat er een stuklastic hing..
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Het ritueel eindigt met het kussen van de ring van 'Don Beun-leone'  . Pas dan mag je jezelf een KiteKing noemen, van het chapter Noord-Holland. En dan wil je nog niet eens weten wat voor soort ring dat is.  Ik vond die ballotagecommissie trouwens het zwaarst. Ook de proeve van bekwaamheid mot je nog afleggen. Tis dus geen eretitel de titel van een KiteKing. Je moet er veel voor doen om tot de gilde toegelaten te worden. 
|
|
|
FlyingHigh

|
Ik heb nog steeds het angstzweet van die ballotagecommissie in mijn naad staan zeg..pfff wat een dag was dat. Lullen en kiten als Brugman en dan 2 weken wachten op de uitslag. Dat wachten vond ik eigenlijk nog het ergste  . Kan wel wat korter!!! Maarja, tis echt de moeite van het proberen waard om er bij proberen te komen... Hebt dan meteen echte vrienden voor het leven  Wat ST Maarten betreft, ik zeg we gaan in het voorjaar. Goede windzekerheid dan tot sept/okt.Kunnen we hem vast inplannen? 
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh

|
Dat is nou juist de reden dat ik erdoor gekomen ben slimpie  . Ik moet die ouwe mannen op het water en op de kant een beetje in de gaten houden. Dat doe ik visueel en door een beetje met ze te ouwetakkebossen.  . Zeg maar dat ik een beetje de badmeester der kitekings ben. 
|
|
|
|
|
PeeWee

|
Het ritueel eindigt met het kussen van de ring van 'Don Beun-leone'  . Pas dan mag je jezelf een KiteKing noemen, van het chapter Noord-Holland. En dan wil je nog niet eens weten wat voor soort ring dat is.  Ik vond die ballotagecommissie trouwens het zwaarst. Ook de proeve van bekwaamheid mot je nog afleggen. Tis dus geen eretitel de titel van een KiteKing. Je moet er veel voor doen om tot de gilde toegelaten te worden.  Preciesssss, die ring bedoelde ik natuurlijk.
|
|
|
joosie

|
Brrrrrr ik vind het wel wat die kite kings, met hun gepaste kleding, de badmeesters, speciale ringen en hun ballotagecommissie  Vooral dan nog 2 weken wachten met angst zweet of je hebt gehaalt of niet  Nog 3 jaar dan ben ik alweer 40, ik ga er dan pas is voorzichtig over informeren hoe je erbij kan komen  Helaas geen wind vandaag ga straks ff naar schelllinkhout vandaag suppen met alle testboards die ze hebben bij vd berg http://www.vandenbergsurf.nl/home.php
|
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
jaja, eerste daggie in st pere pescador john vind het net niet, maar ik heb zalig gevaren met mijn nieuwste aanwinst de ozone zephyr...  wow wat een lekkere kite, en ook nog gesprongen met 12 knopen. dat gaat deze vakantie helemaal goed komen...  nog geen bekenden gezien, miste ook nog iemand waarvan ik dacht dat ie er ook al was.... 
|
|
|
|
|
Langbeest

|
Ben er wel Manfred, maar visite gehad. We zien elkaar vandaag
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
gaat goed komen Erwin, volgens John kmt er vandaag goede wind....
dus geen zephyr duo op water
|
|
|
BaSS

|
Ja hallo! fijne vakantie gewenst allemaal, maar een beetje wind onze kant op graag!
|
|
|
Langbeest

|
Mmmmm zou er wel mooi uit hebben gezien
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hallo boy's allemaal de groeten van debeun en allemaal een prettige vakantie gewenst en dat iedereen maar lekker mag varen ik blijf in het fort en bewaak de boel wel voor jullie ach nog effe en dan mag ik naar egypte ben er klaar voor JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAA
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
hallo boy's allemaal de groeten van debeun en allemaal een prettige vakantie gewenst en dat iedereen maar lekker mag varen ik blijf in het fort en bewaak de boel wel voor jullie ach nog effe en dan mag ik naar egypte ben er klaar voor JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAA
Is dit nou zo'n kiter uit de prehistorie? Zie dat ie veel posts heeft maar nog nooit van gehoord, Beun? Wie is dat? 
|
|
|