@LaurenS
|
Had maar een nieuwe bril gekocht.......
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen gewoon thuisblijven Bas. Lees je morgenavond wel weer de verhalen dat er toch wind was. Of komen en gezellig ouwetakkebossen en hopen op wind Morgen wind zat
|
|
|
BaSS
|
Ouwetakkebossen it is then! En je hebt gelijk, als er wel wind staat ouwetakkebos ik toch net zo lang totdat hij weg is dus maakt weinig uit. Even snel nog wat werken ... voel ik me minder schuldig morgen
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ouwetakkebossen it is then! En je hebt gelijk, als er wel wind staat ouwetakkebos ik toch net zo lang totdat hij weg is dus maakt weinig uit. Even snel nog wat werken ... voel ik me minder schuldig morgen Deze even toevoegen aan je favorieten http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=46940Morgen werken tot 17:30 in Amsterdam, maar ga voor de verandering eens met de auto met spullen en al, hopelijk 18:15 daar.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Eindelijk morgen weer kiten sinds 2 weken, ook ik ben er morgen op schellinkhout vanaf een uurtje of 10.30. Gelukkig nog gelukt om een plekje te vinden voor het weekeinde want vanaf zaterdag moet ik een week op vakantie naar Luxemburg.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
veel plezier jongens morgen ik ben zondag weer van de partij eerst effe naar enkhuizen om bij te komme en martini te drinken en shoppen dan ben ik lekker vroeg op schellie om de hele dag los te gaan zal wel mijn gopro meenemen en boven in de kite stoppen effe proberen see you on the water
|
|
|
@LaurenS
|
Mooi , iedereen naar Schell, ruimte in overvloed op het zeetje
|
|
|
|
GetHigh
|
Gaat goed komen met die wind, vanaf een uurtje of 12 gaat die wel aan (hoop ik) vanaf 13.00uur ben ik op schellie! Heb er nu al zin in....
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Na de bui naar Castricum! Als de voorspelling klopt wordt dat rond 1 uur......
|
|
|
BaSS
|
Hij lijkt iets aan te trekken? *hopt in automobiel*
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ben al op Schellie. Tis nu nog niet veel. Chris staat met zijn 15m Flysurfer op het water en wat lessers. Nu buitje, daarna gaat de wind aantrekken. Ben je net op tijd Bas. Zie je zo.
|
|
|
BaSS
|
Ik neem de hamburgers wel mee, steek hem alvast maar aan
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Bijna uitgewerkt, laat de zon en wind maar komen
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
17 en 12, of 9 en 12 mee? Twijfels. Ik kan ze niet alle 3 meenemen want ik word gebracht en moet lopen... Wat zouden jullie doen?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zo naar wijkie pierie...
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
17 en 12, of 9 en 12 mee? Twijfels. Ik kan ze niet alle 3 meenemen want ik word gebracht en moet lopen... Wat zouden jullie doen?
12 en 9.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Super gevaren op Schellinkhout, top gepowered en niets meer aan veranderen. Jullie hebben wat gemist mannen! Topsessie samen met John en Bas
|
|
|
GetHigh
|
Vanaf 13:00uur gevaren op Schellie, eerst met de 9 later met de 15m. Het begon met regen en eindigde met het zonnetje. Heerlijk dagje gehad en eindelijk weer eens een paar back rolls geland. Dat geeft toch een kick als zoiets lukt... Erg leuke middag dus..
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zondag ben ik er ook weer john effe lekker uitwaaien en zoonlief ook weer effe laten bodydraggen dus let op BEUN EN BEUNJR JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|