|
|
BaSS
|
Haha geweldig! (net als muiderberg vanmiddag )
|
|
|
the littleman
|
Topper!! Met zo'n gast kun je rustig een biertje doen. Hahaha
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een mooi daggie
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Richard schijnt niet te komen zaterdag dus blijven er nog 2 wijzen over
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hoop het peter, ook weer veel zin in ...mooi spotje
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Hopelijk zaterdag wind ja, denk dan ook maar Medemblik met ZO, vind Edam toch echt te choppy.
|
|
|
Ride
|
Misschien Edam, misschien Enkhuizen of misschien Medemblik. Kijk nog wel even.
|
|
|
BaSS
|
Ik heb nog nooit pal oost meegemaakt, welke locatie gaat jouw voorkeur naar uit Ride, je weet het, ik achtervolg je (enkel bij wind).
|
|
|
Ride
|
Jij mag me volgen hoor als het waait. Enkhuizen en Medemblik zijn mooie spots, Edam klein oplaatganzenpoepstrandje, is choppy maar wel altijd vrij rustig. Das ook wel lekker. Enkhuizen is erg mooi, maar lijkt altijd alsof het daar iets minder waait als de andere spots met Oost. Ik kijk het nog even aan. Misschien dat een vriendin van mij ook wil komen varen. Ze heeft lessen gehad en heeft haar eerste paar meters gemaakt. Heeft gisteren een Bandit 4, 9m gekocht en de eerste keer zal ik even met haar het water inlopen om haar wegwijs te maken met haar nieuwe vliegertje. Zij moet uit Den Haag komen dus is Edam wel de beste optie qua reistijd voor haar. Kijk het nog wel even aan Bas. Eerst zien of die windvoorspelling blijft staan.
|
|
|
Giertje
|
Als de wind echt ZO is dan is Volendam ook een goede optie
|
|
|
Ride
|
Ben ik nog nooit geweest Gerrit. Ook goed. Altijd leuk om een nieuwe spot te verkennen. Kun je daar ook staan ivm die beginnende vriendin van me. Zal toch wel.
|
|
|
Giertje
|
John, het is niet zo geschikt voor beginners want na zo'n 20 meter kan je niet meer staan.
|
|
|
BaSS
|
Ik hoor het nog wel even John!
Die vriendin heb ik volgens mij laatst gesproken op muiderberg, die dag dat jij en FH dark-slides aan het oefenen waren. Erg leuk mens, kan je er goed bijhebben!
|
|
|
Ride
|
Dank je wel Gerrit. Dat is nog niks voor haar. Ja Bas, dat is Kim. Die is lekker maf als ze eenmaal los komt. Kun je er zeker goed bij hebben.
|
|
|
joosie
|
feesie op teksel 31 augustus
|
|
|
|