FlyingHigh

|
And i will follow the master  Niet weer voor iets anders gaan hè John, ik heb niet dat inkomen wat jij hebt!!
|
|
|
@LaurenS

|
Het is dat je het zelf zegt  ,begint lichtelijk op te vallen 
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Je weet het nooit hè. Kan zomaar weer wat anders worden.  Ach Peet, je doet altijd net zo hard mee met weer wat nieuws kopen. We moeten toch een beetje die economie op gang houden. 
|
|
|
@LaurenS

|
Ja daar zijn we goed mee bezig 
|
|
|
|
FlyingHigh

|
En zo is dat  Wat kunnen we nog meer kopen.... Oja de wizmount, moet er ook nog maar ff komen, als John het goed vindt hoor 
|
|
|
Ride

|
Blijft leuk dit forum. Allemaal dik in de 40 en lekker slap ouwehoeren over nada niks 
|
|
|
FlyingHigh

|
Oooh  ik dacht dat we nu een keer serieus waren 
|
|
|
@LaurenS

|
Ja ,ik ga slapen ....ltrzzzz 
|
|
|
FlyingHigh

|
Me too. Dromen van edges. Pit ze mannen See ya
|
|
|
BaSS

|
Mag ik die Wizmount bestellen dan? Dan heb ik ook wat te kopen! 
|
|
|
Ride

|
Pit ze. Ciao  Gewoon bestellen Bas. Heb jij ook hè........als het in je kop zit, moet je het hebben. 
|
|
|
FlyingHigh

|
Jij hebt al een elec pomp Bas. Kan niet aan het kopen blijven hè!! Ooh jij ook net kinderbijslag binnen natuurlijk 
|
|
|
|
BaSS

|
Ik heb inmiddels heel wat GoPro beelden, maar het lijkt allemaal op elkaar omdat je op alles maar een beperkt deel van de actie (voor zover die er is haha) ziet. *googled wizmount* @FlyingHigh alles waar kind- voor staat gaat de vrouw over, hier moet ik zelf voor sparen  Trusten heren, hoop jullie dit weekeinde weer eens tegen te komen!
|
|
|
|
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
|
Het is dat je het zelf zegt  ,begint lichtelijk op te vallen  Pfff..., misschien kunnen jullie een chat-programma "kopen", kun je lekker chatten...  Mooie kite hoor John, veel plezier ermee...
|
|
|
Ride

|
Chatten???? Wat is dat??? Ben ook niet meer de jongste!!! Kan ik dat ook met mijn telefoon doen. Ik heb deze namelijk nog 
|
|
|
TBK

|
Mooi Maatje John , kan net in je binnenzak ! 
|
|
|
Merijnhe

Logs: 0 | 12 uur
|
En ook de Naish Park 2012, 6m gaat de verkoop in dus mocht er iemand interesse hebben  John, ik de afgelopen dagen een beetje rond te struinen op internet en te kijken voor een 6m, Park/Evo/Bandit. Naish Park 6m 2012 staat op Marktplaats voor 500 euri. Hoe graag wil je van jouw Park af en wat is dan een vriendenprijsje ;-) ? En gaat er nog iemand naar Wijk aan Zee vanmiddag? Ik neem een boek mee maar ook mijn 12m om te kijken of er misschien net genoeg wind is......
|
|
|
|
BaSS

|
"we are happy to let you know that your order was shipped to you today"
hahaha
(is er al wind?)
|
|
|
FlyingHigh

|
Je wizmount komt eraan begrijp ik?!  . Maandag in de test?
|
|
|
|