|
|
JorritPi

|
De voorspellingen zien er goed uit voor vandaag! Ik ga zo de deur uit naar Wijk! 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Hans neemt tompoucen mee .... Eindelijk  De voorspellingen zien er goed uit voor vandaag! Ik ga zo de deur uit naar Wijk Teiger en ik ook op naar de bunker 
|
|
|
Idefixe

|
jup, ik ben ook onderweg 
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Hij was helemaal top vandaag op Wijk!!!!!!! Ben helemaal gaar!!!!!!
Nu bier en chinees... en dan keihard pitten whahahah
Dank voor de gezelligheid, geachte aanwezigen. Tot de volgende keer!! ;-))
|
|
|
roeb
Gast
|
Allemaal naar Andijk! Het waait hier nu nog!
Ik ben gesloopt van vanmiddag, ik sla over..
|
|
|
|
Youri Blokdijk

|
Allemaal naar Andijk! Het waait hier nu nog!
Ik ben gesloopt van vanmiddag, ik sla over..
ik heb dinsdag nog lekker gevaren in Andijk moest vandaag helaas overslaan wegens werk, plus heb een pittige snee in mn hiel van dinsdag avond in Andijk 
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Ik heb toch ook nog even kunnen varen, moet hierdoor nu morgenochtend werken (vanaf 8 uur...) in plaats van vanavond.. , maar het was het waard! 2 uurtjes mee kunnen pakken met mijn 9m waroo. Waaide best pittig, maar de wind nam wel steeds meer af. Hopen op wind voor het weekend!!
|
|
|
R@bert

|
Hier Mark...eentje voor boven je bed 
|
|
|
TBK

|
Na een dag van afzien, shit wat een wind, nA 2 weken lang kiteloose door het leven te zijn gegaan, is er toch weer een lichtpuntje aan de Horizon. Willem heeft vanavond mijn nieuwe Waroo's langsgebracht ,,een donkerblauwe 9m & een felgroene 13 m". Hoop zo spoedig mogelijk het water weerop te gaan om die ouwe daarboven ,,skyhigh even een hand te geven". Een Waroooooo groet aan Frank, De Beun, Mark, Teigetje, Haring Harrie etc Greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz TBK (shame_kitesmiley) 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
wat en dag jongens en meisies de hele dag gebeuld ben helemaal op de hele gang was bij elkaar leuke ploeg gezellige mensen uit heel holland die maar 1 ding willen en dat vandaag naar hartelust hebben kunnen doen  alleen jammer dat de wind het weer laat afweten dit weekend maar ja na de 6 uur varen vandaag ben eerst even aan het bijkomen Beun jr vond het ook leuk wil nu wel eens het water in .  tot de volgende keer (grinnik_kitesmiley)  zeker op het autostrand 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
@Robert, lekker hoor!!! ;-)) Hij hoeft niet boven mijn bed, micky is nu hier en heb hem dus 'live' vanavond...
|
|
|
GetHigh

|
Het was helemaal top vandaag, voor het eerst op zee in een woord geweldigd. Helaas crashte mijn kite en brak ook nog eens mijn leash. Gelukkig waren er oplettende kiters die mijn kite heeft opgehaald en eentje die kwam kijken of het met mij goed ging. Helemaal top, nogmaals bedankt.  Na een uur mijn lijnen weer uit de knoop te hebben gehaald nog 2 uurtjes kunnen varen gelukkig. Zulke dagen mogen er meer komen. (grinnik_kitesmiley) Wat zal dat lekker slapen zeg. See you.
|
|
|
R@bert

|
Met een gouden randje 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
heb ook nog wat foto's film komt later 
|
|
|
Micky

|
@Robert, lekker hoor!!! ;-)) Hij hoeft niet boven mijn bed, micky is nu hier en heb hem dus 'live' vanavond...
Truste lieffie.... (kiss_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Tjonge jonge (geschokt_kitesmiley) Wat hebben we weer GEBEULD. : Overdrijven we niet een beetje, het was een lekker daggie maar onder beulen versta ik toch wat anders hoor. Je kon met twee vingers in je neus door de "branding" (grinnik_kitesmiley) Tot beuls (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Tjonge jonge (geschokt_kitesmiley) Wat hebben we weer GEBEULD. : Overdrijven we niet een beetje, het was een lekker daggie maar onder beulen versta ik toch wat anders hoor. Je kon met twee vingers in je neus door de "branding" (grinnik_kitesmiley) Tot beuls (hangloose_kitesmiley) Ik versta daar ook wat anders onder.. Maar het was toch echt voor sommigen onder ons wel een uitdaging hoor, dit zonder te overdrijven?
|
|
|
Haring High Richardt

|
Een Waroooooo groet aan Frank, De Beun, Mark, Teigetje, Haring Harrie etc
Greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz TBK Overloper (grinnik_kitesmiley) Evengoed veel suczeven met je kites Frank  Op naar Wijk 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Een Waroooooo groet aan Frank, De Beun, Mark, Teigetje, Haring Harrie etc Greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz TBK (shame_kitesmiley)  Verstandige keus Frank, Veel kiteplezier met je nieuwe Waroo,s en ik hoop dat je er snel mee kan varen...  Richard gaat ook nog wel eens "overstag" volgende seizoen vaart hij ook met de Waroo .. 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Richard gaat ook nog wel eens "overstag" volgende seizoen vaart hij ook met de Waroo .. Als ik een jaar of 70 ben dan is het tijd voor een waroo eerder niet (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|