|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Mijn computer is niet zo snel hoor dus het duurt effe.. Effe een biertje pakken hoor..
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
He Theoteig wat lees ik nou? Heb je 2 nemessssiisuussen gekocht? Of voor de test?
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
lekker man voor je! Ik heb vanavond eindelijk ook weer wat gehoord van Best: ze wilden de 10 Nemi opsturen. Heb ze nog proberen uit te leggen in mijn allerbeste Engels dat dit wellicht niet de meest handige, goedkoopste en snelste oplossing is. Nou maar afwachten wat ze doen...
|
|
|
Teigetje
|
Mijn computer is niet zo snel hoor dus het duurt effe.. Heb hem gezien hoor Mark op 4.24 was ie nog duidelijker.. Die Hadlow moet lekker doorgaan zo dan heb ie op zijn 30ste een paar verrotte knietjes tsjezus wat land die gozer hard zeg. He Marco bij Best kijken ze niet op een paar eurie. ze hebben er vandaag weer genoeg (van mij) gehad.
|
|
|
|
Teigetje
|
Dat zal de volgende sessie uitwijzen Ik ga uitloggen en effe languit op de bank chips vreten en bier zuipennnn Misschien tot morgen ze geven nog niet veel wind. En me 13m heb ik nog niet terug duszzzzz
|
|
|
roeb
Gast
|
Hey gasten,
Die gozer van vanmiddag heeft zn elleboog gebroken (een deel van dat scharnier zegmaar), die moet dus geopereerd worden. Heb ik van een kennis
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hey gasten,
Een kennis van me werkt in het ziekenhuis in hoorn, op de rontge.. Die gozer van vanmiddag heeft zn elleboog gebroken (een deel van dat scharnier zegmaar), die moet dus geopereerd worden.
Is er bekend hoe die op de keien geketst is? Stommiteit, door bv. in deze wind lekker dicht langs de kant te gaan varen, of gewoon domme pech? Waar vaarde ie mee?
|
|
|
audi
|
moggel
spullen liggen al in de bus dus ik ben er om een uur of negen wel.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
moggel pakkie al an bakkie koffie erbij en kom der an
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik kom ook wel even kijken er is wel wat wind voorspeld ,neem ook maar weer eens mijn 14 mtr mee ...
|
|
|
Teigetje
|
Ik sla effe een daggie over hoor mannen.. Ben al drie dagen aan het kiten geweest, nu effe de spiertje bij laten komen.. Zo te zien vrijdag weer dan ben ik weer vrij..
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Homo's!!! Super ochtendje met de getatoeerde Beun! Lekker windje om trikcs te proberen. Beetje uitgehaakte shizzle, en de F-16's gingen lekker moet ik zegge. En een fotograaf die wel een uur heeft lopen schieten. Staan we mooie dingen op denk ik. Hopen dat ie hier wat post...
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer aardig vandaag heb ongeveer anderhalf uur kunnen varen met mijn 9 mtr ,toen had ik wel weer gezien..niet echt spectaculair ..maar van de week wordt er weer echte wind verwacht..
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Meer wind, ja klopt. Ik eet vanavond bruine bonen, hahaha
|
|
|
Teigetje
|
Gefeliciklapstaart met je nieuwe kites, wat voor kleur zijn ze ????? maar wie mot nu mijn kite opgooien ????? Van mij had je ze niet hoeven kopen hoor
een groene (net als de Beun) 7m en een oranje (net als Zwafra) 10m. Nu gaan we de rollen omdraaien en mag je mij helpen met oplaten.....
|
|
|
|