PeeWee

|
12m wat een beul ben je toch  (ik had genoeg aan mijn 10)
|
|
|
arvidnl

|
was heerlijk op schellie, niet voor niks de middag vrij genomen iig.
was een mooie dag om met mijn nieuwe rally 2014 10 meter te varen. jeetje wat een lekkere kite. Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel wind er nou exact stond zo tussen een uurtje of 2 en 4.30.weet iemand dat? Had namelijk het idee dat ik soms goed gepowerd aan het varen was.
|
|
|
GetHigh

|
Wel lekker gevaren met de 9m, maar ben er ook achter dat je beter niet te ver het water op kan i.v.m. de golfslag  . Toen ik terug naar de kant ging merkte ik eigenlijk pas dat het dichter bij de kant lekkerder varen was geweest  . Wind was wel lekker...  Toch weer een mooi dagje meegepakt!!
|
|
|
audi

|
Ja gewoon weer lekker gevaren 
|
|
|
|
@LaurenS

|
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel wind er nou exact stond zo tussen een uurtje of 2 en 4.30.weet iemand dat? Had namelijk het idee dat ik soms goed gepowerd aan het varen was.
Was tussen de 16-26 knopen,dus dat kan kloppen dat je af en toe lekker gepowered stond met de 10m2  Inderdaad weer een lekker daggie,was weer een mooie afsluiting van een reeks goede wind dagen voor mij dan  Nog ff an de 9 m2 edge gehangen ,gaat wel lekker hoog maar toch niet helemaal mijn ding.Solly I love my C4 .Misschien dat ik ooit nog wel een grote maat aanschaf voor de lowend,want dat is dik in orde bij die vlieger 
|
|
|
FlyingHigh

|
Die John sticked gewoon een darkslide met frontroll...Respect man..  Peet wel achteraan aansluiten aub met lessen. Ik had al geboekt  Wil trouwens wel een keertje die c4 van jou proberen, als dat mag Peet? Kunnen die edges mss wel weer de deur uit 
|
|
|
@LaurenS

|
Wil trouwens wel een keertje die c4 van jou proberen, als dat mag Peet? Kunnen die edges mss wel weer de deur uit  Ja daaaaag  ,al is het alleen al maar om dat koopgedrag van je een beetje in te tomen  ,komt goed hermie 
|
|
|
arvidnl

|
Was tussen de 16-26 knopen,dus dat kan kloppen dat je af en toe lekker gepowered stond met de 10m2  dan kan het iid wel kloppen haha. thnxs 
|
|
|
Jeffro

Logs: 0 | 724 uur
|
Waar kan deze Brabo morgen gaan kiten in NH? Ik heb morgen een lange autorit naar Heiloo en wil ergens een kitetussenstop maken om uit te rusten 
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Waar kan deze Brabo morgen gaan kiten in NH? Ik heb morgen een lange autorit naar Heiloo en wil ergens een kitetussenstop maken om uit te rusten  Wijk pier/bunker, zijn altijd wel mensen. Met ZW een prima spot en in de buurt van Heiloo.
|
|
|
Jeffro

Logs: 0 | 724 uur
|
Waar kan deze Brabo morgen gaan kiten in NH? Ik heb morgen een lange autorit naar Heiloo en wil ergens een kitetussenstop maken om uit te rusten  Wijk pier/bunker, zijn altijd wel mensen. Met ZW een prima spot en in de buurt van Heiloo. Ok bedankt! Welke van de twee heeft jouw voorkeur? Is het betaald parkeren?
|
|
|
mocem

|
Beide gratis. Voor een niet ervaren zee kiter zou ik naar de pier gaan.
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Gaan er nog mensen poging wagen vanmiddag ?? Ik twijfel of ik nog even naar IJmuiden zal. Ben er dan uur of 16.30. +_ 15 knopen.
|
|
|
Repete

|
Morgen ben ik in de middag wel bij IJmuiden
|
|
|
|
|
TBK

|
Kopieer 'm maar ff John 
|
|
|
@LaurenS

|
Hee die ken ik  ,gaaf he 
|
|
|
|
FlyingHigh

|
Hebben ze ook een digitale versie??
|
|
|
|
|
DM2008

|
Nice :mrgreen:
Wil morgen ook wel ff komen kijken op Wijk aan het eind v/d middag.
|
|
|