|
|
PeeWee
|
Tsja, Weer een fijn sfeerbeeld en dit keer zowaar kite actie . Op naar de volgende ....tig delen . De enige echte spamkoning. Wat ik zelf nog ff kwijt wil. Gisteren nog ff een poging gedaan op Schellie om met een minim windje een beetje te cruisen. Heb ik netjes mijn lijnen uitgerold. Lekker de ruimte. Geen andere kites. Rijdt er een pannenkoek met een ( benzine) radiografisch autotje over mijn lijnen. Een van de stuurlijnen compleet om zijn achteras gedraaid. Lijn bijna doormidden. Met wel 20x tot tien tellen de man duidelijk gemaakt dat hij uit zijn doppen moet kijken en of hij ff zijn telefoonnummer wilde achterlaten voor de schade. Hij was er echter van overtuigd dat ik duidelijk had moeten maken dat er lijnen in het gras lagen . Pffff wat moest ik daar nou weer mee. Meppen? Of schouders ophalen.Aangezien ik een aardige en introverte persoonlijkheid heb toch maar niet fysiek geweld gebruikt. Wel verbaal de man(nen) duidelijk gemaakt dat ze eikels waren. Van armoede maar hun kenteken genoteerd (TS-DZ-88). Ondanks dat ze zichzelf geen schuld gaven kozen ze toch direct het hazepad. Nu weer een setje lijnen scoren of een reparatie laten uitvoeren. Zooo, dat lucht toch weer een beetje op.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo zit lekker onderuit nadat ik dam-dam gefietst heb, wordt ik meteen verrast met een super movie van de kitespammert . ik heb hem zelfs 2x gekeken (zonder in slaap te vallen). pas maar op komboeko wordt zo veels te populair, iedereen van dit forum en van youtroep en vimeo willen nu ook daarheen
|
|
|
@LaurenS
|
Maakt niet uit Manfie , buiten Cumbuco zijn er nog zoooo veel mooie kitespots in NO Brasil... ruimte zat
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wat een lekker filmpie zeg. Top Ries. Gauw maar weer terug naar Brasil
|
|
|
Giertje
|
Peter je bent weer veel te lief geweest! Je had dat autootje op moeten pakken en in het water moeten gooien. Maar het ergste is dat je je gewoon hebt laten piepelen bij een ongeluk of het ontstaan van schade is het niet zo belangrijk of er sprake is van schuld. Waar het in dit geval om gaat is wie heeft wie schade aangedaan en dat is in dit geval dat degene die het autootje over je lijnen heeft laten rijden. Aansprakelijk stellen dus.
|
|
|
onderaqua
|
Wa verzekering dekt gewoon de schade van die gast
|
|
|
Tim_GTS5
|
Rode totyota corolla iig volgens kenteken
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Haha idd TZ DS 88! Ik had em ook nog ff gerdw't. En zaterdag ook nog ff groooooot board van peewee geprobeerd icm de flysmurfer. En wat een belachelijke lowend heb je dan zeg! varen met geen wind
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Wat een actie in Kombukko! Ripping Richard in actie, wat een attractie! Te gek mannen :-)
|
|
|
Giertje
|
Zwafra ben je nog onderweg? Waarom horen we niets? Hoe laat denk je over de finish te komen? En voor als je alweer thuis bent wat was je tijd?
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Pff wat vervelend zeg. Ik kan eindelijk lekker varen, afgelopen zondag voor het eerste 2.5 uur achter elkaar gevaren. Nu echt elke dag 3x per dag aan het kijken of d'r nog wind aan komt binnenkort. Wat vreselijk verslavend dit gedoe zeg, hadden jullie me niet kunnen waarschuwen, of hebben jullie dat gedaan destijds ?!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zwafra ben je nog onderweg? Waarom horen we niets? Hoe laat denk je over de finish te komen? En voor als je alweer thuis bent wat was je tijd? tja Ger ..was weer gezellig had een redelijke tijd 1.15 (16.1 km) voor een ouwe knar van 52 niet eens zo slecht... maar dat hebben we weer gehad .nu weer vol gericht op het kitesurfen ...laat de wind maar komen .
|
|
|
Giertje
|
Kleine kans dat we zaterdag en zondag kunnen kiten op Edam. Wel blijven trainen op jou leeftijd makker.
|
|
|
FlyingHigh
|
Zoooo, we zijn weer thuis. Heb wat beter weer meegenomen, maar wat hebben jullie met die wind gedaan??? . Nada woei hiero..pfffff.
|
|
|
|
|
|
Ride
|
Je het gelijk Stefan. Wat een ellende zeg. Waar blijft de wind Zondag misschien een beetje
|
|
|
@LaurenS
|
noem dat maar een beetje ,ik word er wel blij van,mits ie zo blijft
|
|
|
Ride
|
Vergeleken met Taiba is dit een beetje Peet. Moet ik je nou alles uitleggen.
|
|
|
|