Flyingtrunkie
|
ik wil wel! ken je me oppikken vanaf Hoorn Cs? kom met de trein...
Iemand?
David
Hoe laat had je in je hoofd?
|
|
|
Davidoff
Gast
|
in de middag? uur of 2-3 zeg t maar... zal ik er zijn... heb een 10m2.. en denk dat de ochtend nét ff te hard is David
|
|
|
|
@LaurenS
|
Teringjantje hij was weer zalig vandaag op schell .Zo een vier uur op het water gestaan en nu helemaal op .Richard bleef maar doorgaan.Wat een conditie heeft die man. hoelang kite jij al david...
20 knopen moet makkelijk kunnen met je 10m2 volgens mij!
ik vaan 23 knopen nog met me 11
Hangt dat niet een beetje van type en bouwjaar van je kite af?
|
|
|
|
Davidoff
Gast
|
hoelang kite jij al david...
20 knopen moet makkelijk kunnen met je 10m2 volgens mij!
ik vaan 23 knopen nog met me 11
heb 1 x een slechte ervaring gehad met té veel wind. ben vanaf nu ook voorzichtig. werd toen op het strand over de duinen gesleurd. magoed.. dat was afgelopen zomer... denk dat ik me rebel.. (net nieuw) wel lekker kan houden hoor:) heb er zin in! alleen nu nog iemand die me even kan ophalen vanaf hoorn cs. kom met ov. en er rijden geen bussen tussen hoorn en schell David
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
denk ook wel dat die rebel te houden is.
ik ga morgen maar weer naar wijk! westen wind, dus dat is heerlijk op zee!!
David ben je niet ervaren op zee? zandvoort en ijmuiden zijn anders redelijk te bereiken volgens mij!
|
|
|
Davidoff
Gast
|
jawel! alltijd op bergen aan zee of egmond. maar weetje wat probleem is.. heb geen rijbewijs. ben wel bezig. maar daar heb ik nu nóg niks aan wil best mee naar wijk of ijmuiden hoor! de grote vraag is? hoe kom ik er ov is een optie. weet alleen niet hoe de bussn rijden. waar kom jij vandaan floris? misschien centraal punt meeten? David
|
|
|
Flyingtrunkie
|
in de middag? uur of 2-3 zeg t maar... zal ik er zijn... heb een 10m2.. en denk dat de ochtend nét ff te hard is David ik ga 'sochtends al..
|
|
|
Davidoff
Gast
|
in de middag? uur of 2-3 zeg t maar... zal ik er zijn... heb een 10m2.. en denk dat de ochtend nét ff te hard is David ik ga 'sochtends al.. hoelaat?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
denk uur of 11, 1/2 12! Kan je event. ook op station Heerhugowaard oppikken. Weet niet waar je vandaan komt!?!?!?
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Grootschermer. licht vlakbij Schermerhorn, Stompetoren ect. 1 groot gat! er rijdt 1 bus naar alkmaar. de 127. vanaf alkmaar pak ik dan het treintje naar hhw cs. hoelang ben je van plan te gaan? nah.. zien we dan wel. magoed.. ik zorg dat ik 11 uur op hhw cs ben..
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik kom uit zaanstad, maar we gaan altijd al met meer...
zandvoort gaat een trein heen. ijmuiden rijd een bus heen, ff op internet zoeken he;)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Grootschermer. licht vlakbij Schermerhorn, Stompetoren ect. 1 groot gat! er rijdt 1 bus naar alkmaar. de 127. vanaf alkmaar pak ik dan het treintje naar hhw cs. hoelang ben je van plan te gaan? nah.. zien we dan wel. magoed.. ik zorg dat ik 11 uur op hhw cs ben.. sgoed man ik pik je wel op om 11.00 uur HHW
|
|
|
Davidoff
Gast
|
ik kom uit zaanstad, maar we gaan altijd al met meer...
zandvoort gaat een trein heen. ijmuiden rijd een bus heen, ff op internet zoeken he;)
ik ga denk ik naar schell.. scheelt me reistijd ehh.. maybe next time
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Grootschermer. licht vlakbij Schermerhorn, Stompetoren ect. 1 groot gat! er rijdt 1 bus naar alkmaar. de 127. vanaf alkmaar pak ik dan het treintje naar hhw cs. hoelang ben je van plan te gaan? nah.. zien we dan wel. magoed.. ik zorg dat ik 11 uur op hhw cs ben.. sgoed man ik pik je wel op om 11.00 uur HHW Prima! waar kom je dan vandaan? wat voor auto heb je? te herkennen aan? makkelijke info:D thanx he! David
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Grootschermer. licht vlakbij Schermerhorn, Stompetoren ect. 1 groot gat! er rijdt 1 bus naar alkmaar. de 127. vanaf alkmaar pak ik dan het treintje naar hhw cs. hoelang ben je van plan te gaan? nah.. zien we dan wel. magoed.. ik zorg dat ik 11 uur op hhw cs ben.. sgoed man ik pik je wel op om 11.00 uur HHW Prima! waar kom je dan vandaan? wat voor auto heb je? te herkennen aan? makkelijke info:D thanx he! David ik kom uit HHW heb een blauwe Golf en ben te herkennen aan een rode roos tussen m'n tanden! He, ik zie wel wel met je gear aan de voorkant van het station!
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Heb je wel gelijk in.... Kunnen altijd nog het stuur de andere kant opgooien.. Maar ben eigenlijk nog nooit op zee geweest... Wat is de beste optie met West?
|
|
|
@LaurenS
|
Mot je naar de overkant van het ijsselmeer de afsluitdijk over......Workum, Mirns etc,etc
|
|
|
Bossy
|
Richard even voor the info HEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK gevaren
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Mot je naar de overkant van het ijsselmeer de afsluitdijk over......Workum, Mirns etc,etc
op zee bedoel ik!! Bij de bunker?
|
|
|
@LaurenS
|
De hele nederlandse kust van zuid tot noord is top met west.Dussssssssssssssssssssssssssssssss s
|
|
|
Flyingtrunkie
|
De hele nederlandse kust van zuid tot noord is top met west.Dussssssssssssssssssssssssssssssss s ok! Bij de bunker kan je het best je auto los laten toch? Als je tenminste je ramen heel wilt laten? Of valt het mee?
|
|
|