FonezzzZz
|
Naja ik wacht het nog even af, wellicht gaat hij nog aan.. de wind is gedraaid naar NW en staat nu op een stormachtige 10 - 15 knopen.
Volgens mij is de onweer ook uit de lucht?
|
|
|
BaSS
|
Wie gaat het morgen weer proberen?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nee hoor Bas. Ik sla lekker over en ga wel aan het werk. Morgen zijn de voorspellingen helemaal bizar. Dan wel wind, dan geen wind en veel regen. Ik ga lekker werken en laat morgen even aan me voorbij gaan.
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik sta morgen ook weer op de wachtende lijst hoor Bas. Vanaf 12 uur beschikbaar
|
|
|
BaSS
|
John, die voorspellingen kloppen voor geen meter, Herman en ik gaan een topdag hebben morgen! Eh.. Herman we hebben ff contact dus he?
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik hoop het echt voor jullie. Volgens de voorspellingen trekt ie eind van de middag lekker aan uit Noord Oost. Veel plezier heren.
|
|
|
FlyingHigh
|
We gaan het zien. Wat een bagger weer zeg vandaag
|
|
|
HarryM
|
Edam? Waar gaan wilen jullie gaan kiten?
|
|
|
FlyingHigh
|
Eerst maar eens afwachten of er wind komt. Dan gaat het ijburg of Muiderberg worden met NO.
|
|
|
HarryM
|
Thx ja op dit moment ziet het er veel te vlagerig en nat uit.
|
|
|
|
|
BaSS
|
hehe, dr is echt helemaal niks hier
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Wind ging te laat aan, moest om 17,30 uur al thuis zijn. Meissie moet vliegen. Ach ja, volgende keer beter.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
was echt teveel regen helaas waaide wel goed denk zo rond de 30 knopen wacht wel weer op beter weer
|
|
|
BaSS
|
hele dag bij de autodealer gezeten, wat een (ontransparante) boefjes blijven dat ook even de voorspelling voor het weekeinde bekijken....
|
|
|
|
BaSS
|
Ja zondag ziet er (nu nog) goed uit John! Kijk er naar uit
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Godver wat mooi! Hopelijk blijft het ook staan met de so called voorspellingen de laatste tijd
|
|
|
Giertje
|
Kunnen jullie zondag niet naar de kust gaan. Ik wil wel gewoon rustig en relaxed kunnen kiten op Schell.
|
|
|
TBK
|
Blijf lekker thuis Ger want Zuid is K@T
|
|
|