Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Balen zeg. Die van mij is ook een keer dwars doormidden geweest en toen kon Daphne hem gewoon nog maken. Zij kan bijna iedere schade aan je kite repareren. Heb je haar al gebeld http://www.sharkzone.nl
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Balen Stefan .. .Zou ik zeker proberen te laten maken .. op de site van Daphne staan foto,s van soortgelijke gevallen en kon ze ook weer goed repareren . het is altijd goedkoper dan een nieuwe kopen..
|
|
|
Giertje
|
Balen Stefan. Zwafra morgen nog tijd voor een sessie?
|
|
|
DM2008
|
Was lekker bij IJmuiden inderdaad! Duurde ff voor ik er was met die afsluiting v/d A9, maar ach.
|
|
|
zwafra
|
Balen Stefan. Zwafra morgen nog tijd voor een sessie?
Ja Ger..ik heb dagdienst ben om 14.30 klaar.....kan dan om 15.00 op Schell.zijn. Maar moet het wel goed waaien.....mijn lichtweer sessie heb ik vandaag al gehad.
|
|
|
Giertje
|
Sorry Frank, maar gelet op de weersverwachting voor morgen denk ik dat in de ochtend moet gaan. Het ziet er voor de hele week goed uit dus ik heb vandaag maar overgeslagen.
|
|
|
zwafra
|
Ja..ik heb net weerverwachting voor morgen op TV gezien.. veel regen en een matig windje ... ik kijk morgenmiddag wel of het de moeite is ...anders ziet woensdag er (nu nog) goed uit.
|
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Flitser op de ringweg van Hoorn richting Schellinkhout.
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een bagger voorspellingen hier zeg, zal wel met de temperatuur te maken hebben. Aankomend weekend ws beter !
|
|
|
the littleman
|
Ja er klopt de laatste tijd geen moer van!!! GRRR
|
|
|
Giertje
|
Peter en Kitty hoe komt dat toch dat jullie bij leven en welzijn al van het paradijs mogen genieten. Wat ziet het er allemaal geweldig uit. Gewoon Top. Van 10 tot 11 op Schell op de wind staan wachten, maar voor woensdag ziet het er goed uit. We gaan het zien.
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Morgen eindelijk weer eens naar schellinkhout Zeker niemand die vanuit omgeving Castricum gaat? Heb namelijk geen vervoer ;p maaar ik ga met het openbaar vervoer haha. Iemand ervaring mee? Lijkt goed te doen richting Hoorn en met de bus naar De Dregt vlakbij de spot. Ik kom er wel ;p
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Bedankt voor de tel nr van Daphne kwam van8 op marktplaats een mazzeltje tegen, vanavond airush lithium 10m 2012 ophalen Nieuw in verpakking , voor een prikkie en me board is ook weer terecht, gelukkig, gevonden in Egmond aan Zee,
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Graag gedaan Stefan. En super dat je boardje weer gevonden is. Have fun met je nieuwe kite
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Gelukkig Stefan, heel veel geluk gehad dus! Ik vlieg vanavond weg naar Griekenland voor een weekje Kos! Kites zijn ingepakt, alleen nog een boardje huren voor als het waait. 160 euro vond ik een beetje teveel van het goeie voor een retourtje. Jullie ook veel plezier hier jongens, ziet er naar uit dat er hier ook flink gekite kan worden. Stoked!
|
|
|
joosie
|
Niet heel bijzonder maar weer lekker lopen klooien op schell vanmiddag / vanavond patrick en roald bleven maar roepen loooope en ja hoor eerste loopie geland
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Morgen lijkt me Schellinkhout prima! Wordt het er nog een beetje gezellig?
Ik weet nog niet hoe vlot ik morgen ben en ik kom uit Amsterdam, maar maxva als ik je ergens kan oppikken? Als ik je zie bij een bushalte vandaan zie lopen dan pik ik je op hoor.
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Haha komt goed bedankt! Heb heb het een en ander bekeken en als het goed is ben ik met 1 uur en 10 minuutjes reizen daar. Ben rond kwart voor 10 daar voor hopelijk een heerlijk dagje
|
|
|
|
|