MEGALOOPBEUN
|
dus onze verloren zoon is weer terug jipiekajee zal ie nou wel roepen onze abariginal welkom terug robin da's snel gegaan man gvd zo druk gehad is niet goed voor debeun alleen maar werken werken en no play effe lekker rossen dit weekend maakt niet uit al is er 45 knopen vliegen gaan we mark ben der klaar voor effe kiken hoe laat ik ga mijn wederhelft gaat zaterdag avond naar een muziekconcert dus kan lekker lang blijven kiten heb lekker vrij dus 's avonds als in dan in de middag ga ben ik na 6 uur varen wel op
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja das weer een stuk minder.. Misschien ken ie wat van das Beun lenen die heeft toch een bus vol met spullen
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Vanmiddag nog wat gezellige types te vinden op Schell??? uurtje of drie kan ik er zijn. Als het zonnetje nou blijft, en nog wat knopen erbij is ie helemaal top!
|
|
|
|
WendyH
|
Ik heb er zin in...kom ook die kant op.. Eerst effies werken tot 15.00 Maar dan kom ik er aan gescheurd ;-)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik zit al klaar Richard... Moest vanmorgen effe boodschappies doen dus was me kribje al uit. Volges je zus kwam je er zo aan zie joe zooo
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik kom vanmiddag ook! Denk uur of 3, ff later...
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Weer met de 8? of redden we de 12? Deze week al pittig over kunnen werken,dus vroeg weg!
heb er zin in!
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Of zal ik morgen maar is bij jullie komen buurten? Wel een eindje rijden, maar wind staat er in iedergeval wel.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De windvoorspelling voor morgen is voor mij iets teveel van het goede . .stormachtig 8+bf en ook nog eens voor schellinkhout uit de verkeerde hoek West/NoordWest ..met deze windrichting is het niet te doen op schell.. ... ik ga zondag wel draaid de wind ook weer naar ZW..
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Das waar, stom van mij? West/Noordwest is qua richting niet te doen daar.
Zit helemaal in de Hoek v Holland richtingen te denken! Kortom autostrand voor mij dan!
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik weet niet, had me dag niet helemaal denk ik... Ging niet zo soepel als gewoon. En me buik is naar de klote, vrees dat ik een klein spierscheurtje heb. Ademhalen doet al zeer man.. Beetje jammer Maar goed, zondag zwaar onder de dope dan maar.
|
|
|
WendyH
|
En wie gaan er morgen middag dan?? Ik heb er weer zin in, vanmiddag was al even top, maar morgen middag schijnt het zonnetje te komen, moet dan dus helemaal geweldig zijn!!
|
|
|
D@rkSt@r
|
ik hou het wel op zondag mij ff te veel wind zaterdag.. kan ik ook weer wat klusjes in het huis doen :S :S
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Zondag weer...Morgen maar ff overslaan. Dat wordt meer overleven dan lekker knallen en wat tricks eruit gooien.
Nu is het ook niet mis BTW... Hatsjiekiedeeeee
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb er geen woorden voor super lekker gevaren vanmiddag supersnel over het water heen gegleden toppie wind alle locals waren er weer en die waren naar hartelust aan het springen robert en rick gingen ook weer los met verschillende kiteloops theo is ook al niet meer van het water te slaan met z'n tube kite hij roept ook al jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mark vaart ook al lekker met z'n bullarootje meer door de knieen mark ga je nog harder of net zoals ik helemaal zitten en dan vreselijk op je muil gaan zondag weer effe rossen man zijn we weer helemaal bij
|
|
|