|
maxva

Logs: 0 | 10 uur
|
Voorspelling ziet er prima uit  mn gopro ff opladen en morgen mn wizmount voor het eerst uitproberen op ijmuiden!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
the littleman

|
Gefeliciflappert Opa's! Was vandaag ff naar schel van 13.30 tot 15.00 met een pittig windje vlagen van 35. Vond het al erg rustig alle opa's waren naar zee denk. Mischien morgen nog ff naar Andijk;)
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Gefeliciteerd Tom  Vandaag weer eens lekker de zee op met Peter en Ries moesten ons nog insmeren met zonnebrandcreme helamaal goed  Was top met de 7 en de OR Mako 
|
|
|
|
|
DM2008

|
Muiderberg of IJmuiden, beiden vroeg
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Sla toch even over morgen. Zou naar Muiderberg gaan, maar de wind kakt er effies te snel uit in de ochtend. Ga ik wel verder met klussen. Nog teveel te doen. Ga ik liever morgen verder, zodat ik binnenkort alle topdagen mee kan pakken. Veel plezier heren en ik hoop dat jullie voldoende wind hebben op Muiderberg. 
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Gefeliciteerd Tom .....welkom bij de club  Morgenochtend maar even kijken of er nog wat wind blijft staat.. Ik hoop nog even een sessie te boeken.. 
|
|
|
DM2008

|
Volgens het haventje vrijwel geen wind op Muiderberg, en 20-25 N op de ijmond! Dus IJmuiden of de bunker WaZ!
|
|
|
|
|
PeeWee

|
Gefelie Tom. Wie volgt? Het lijkt wel een epidemie  See joes (in het voorjaar).
|
|
|
@LaurenS

|
Denk het ook niet henk  gelukkig gister een topsessie gehad en ben helegaar gesloopt  Hier nog een,heb geslapen als een Roos…toch altijd weer lekker beuken in de golven met knetterharde wind  …dan weet je weer dat je leeft 
|
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Helemaal goed. Morgen en overmorgen werken en dan weer 5 dagen vrij dus kom maar op met die wind. 
|
|
|
|