Haring High Richardt

|
Mooi k...t Erwin  sterkte  Was weer lekkel en gezelli met de 13 en een zonnetje erbij. Was er zelfs een met zijn 9 aan het knalle  . Ook maar weer eens met de brunotti mirror uit de vorige eeuw gevaren,  zat onder het stof Nog kouwe voete gehad Frank met je moonboots, ??? 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ja hoor ...het was weer lekker op Schellie  ....zon en een windtje ....had wat meer mogen zijn maar de zon maakte veel goed ...het leek wel voorjaar .  . had alleen maar mijn 9 mtr bij me ...maar het ging weer redelijk .. maandag weer een dagje met meer wind (hopelijk)
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
vandaag alle lichtweer piloten op het water ,toch proberen niks voor mij . Maandag weer harde wind ga ook naar schell frank laat maar weten hoe laat.
|
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Was echt net niks die wind, amper hoogte houden en dat met een 12. Boots geprobeerd en idd behoorlijk fris, tijdens het varen viel het nog wel mee maar die laces aantrekken met handschoenen is niet te doen. Volgende sessie met boots dus op Bonaire 
|
|
|
|
|
DM2008

|
WaZ Pier vanmiddag gevaren, bij vertrek van huis stond een nette 20-24, bij aankomst ingek*kt tot 15 om whatever. Oh well, tenminste even gevaren, paar keer een sprongetje gedaan, en een hoop upwind gelopen. Had m'n waveboard moeten meenemen, de golven waren wel mooi!
|
|
|
|
@LaurenS

|
Allegaar top in Bergen , knalle met de 11 ... yeeehaaaaa
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Was vanmiddag op Egmond aan Zee maar het waaide volgens mij maar matig geen kites (op het water) gezien ...wel parapenters en veel wandelaars .  Morgen weer naar Schellie..ik hoop er om een uurtje of 11.00 te zijn.. 
|
|
|
|
|
Langbeest

|
Op wijk was het toch wel gezellig druk met Kites
|
|
|
@LaurenS

|
Hier in bergen ook hoor, mannetje of 8 met een 8,9 ,10 en 11 meters aan de gang ... lekkor  Typisch zwaf dat er bij jou geen wind was, moet zoutangst zijn 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Bunker was ook top en niet heel koud, vloog weer lekker met de 9m 
|
|
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Bunker was lekker, Boots zijn het helemaal. Nadat ik na een uur toch koude voeten had m´n straps weer op m´n board gezet en dat viel echt zwaar tegen. Veel meer steun, comfort en grip en alles met boots, gewoonweg top dus. Had helaas niet m´n wave board mee want er stonden echt super mooie bakken, dat was wel jammer. Wel nog wat loopjes met m´n 9 gedaan, nu weer verder uitbouwen.
Zwafra vindt zand gewoon eng.
|
|
|
mocem

|
Zelden zo glad water meegemaakt in het swin. Heerlijk!
|
|
|
TBK

|
Heerlijk gevaren vanmiddag op Schel met Johan, Rick en wat andere (duitse) badgaste. Waar was de rest , allemaal aan het sjoppe met het vrouwtje zeker ! 
|
|
|
DM2008

|
Morgenochtend Schellinkhout, lijkt me handig er een beetje op tijd te zijn ivm regen. Wie is er nog meer?
|
|
|
audi

|
Ik wil wel maar weet nog niet of het voor mij te doen is. Kijk morgen vroeg wel.
|
|
|