PeterKite
|
ik ben er ongeveer 13:00 uur. misschien half uurtje eerder. rammen aan de kleine kites zo te zien
Loopiness!
|
|
|
|
|
|
PeterKite
|
sorry, hagelbuien en natte sneeuw trokken me niet zo. wellicht handiger om even telnrs. uit te wisselen
gr. Peter
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was perfect weer om een uur of 13.00 uur. Zonnetje en constante wind geen buien (gezien eerst op buienradar)
Je kan het ook op deze site zetten als je niet ga kiten
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
wellicht handiger om even telnrs. uit te wisselen Dat heb met Richard geen zin Pe... Als ie hem mee heeft staat ie niet aan.. Ries gebruikt hem alleen voor noodgevallen das lekker goeiekoop zo hoeft ie nooit te bellen of voichemail af te luisteren want dat kost wel een euro. :'(
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Nu sta ik in ieder geval niet alleen meer op je zwarte lijst!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zonde dat je er niet was zondag richard was best -best gezellig met al die 7 (up_kitesmiley)entjes
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Waar gaan we vrijdag heen dan???
Ik heb zin in zee!!! Wie gaat er mee??
Ik kan om 3 uur op wijk zijn!!!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja ik wil wel ff naar wijk hoor!!!
Bij de bunker, of ga je verder, bij Sea You?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nu sta ik in ieder geval niet alleen meer op je zwarte lijst! Wordt gezellig op die zwarte lijst In de winter gaan we meestal naar de pier omdat daar meer auto,s staan dit i,v,m, auto inbraak. Bij de bunker zijn in de winter weinig tot geen auto,s Nadeel is wel dat de wind er vlagerig kan zijn door de pier.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dus wat gaat het worden dan? Pier of Bunk?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
wat dacht je van vrijdag Schellink?
|
|
|
|
Davidoff
Gast
|
aaaaaaah, wat voel ik me niks zeg.. ander moet je zaterdag ff van 13:00 tot 19:00 werken wil zondag wel.. maar dan moet de woeii ff harder zijn maandag vrij.. dus dan kan er zeker weer gebeuld worden wie gaat er zondag nach schellinkhout?
|
|
|
WendyH
|
Jaaaaaaaaa ik wil ook vrijdag... Ben ook hele dag vrij ik ga denk ik richting Schellink....
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
jij hebt totaal 4 mobiele telefoons in de familie maar bij jouw is er ook nooit iemand te bereiken, over bereiken te spreken Moet je zorgen dat je het juiste nr belt guppie. De nrs die jij hebt zijn al weer een tijdje passeeee
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Morgen ochtend vroeg nog iemand naar Wijk toe, dacht zelf aan uurtje of 9!? Als er iets over is van de golven van vandaag wordt het erg ziek!! Domburg vandaag, Wijk was nog hoger En voor de windsurfertjes onder ons: Albeau heeft met zijn run van 49,04 knopen een nieuw wereld record neergezet. Patrik Diethelm heeft het wereld record speed productieboards en het Italiaans record verbeterd.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Vrees niet dat het de moeite meer is om na m'n werk te gaan kiten, stort ineen keer in om drie uur van 21 naar 14 knps...
Iemand een windplaatje die me kan overhalen om toch te gaan????
Mark
@Haring, gaan jullie nog wel naar wijk??
|
|
|
|
PeterKite
|
nog mensen naar schellink?
|
|
|