|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Mijn 12m is ook eindelijk gerepareerd na 3 maanden. Blij dat ik hem niet nodig gehad heb
|
|
|
|
BaSS
|
Shit ik sla vandaag nog ff over.. moet ff rustig aan proberen met mn armpje... ik ga woensdag wel ff klooien eerst ... Veel plezier heren! edit: ok.. ik heb me bedacht.. fuk het maar, ik ga nu de auto in...!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Tot zo maar, wordt een gewoonte
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer een lekkere ochtend sessie....strak windtje en een lekkere 13 graden ... Het kan niet op dit jaar...nu snel naar het werk..
|
|
|
audi
|
Wat een top dag op schel bijna overpowerd met de 9 edge. Volgens mij nog nooit zo hoog gesprongen. Kom mooi de weilanden zien achter de huisjes van schellinkhout.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
morgen eind van de middag nog mensen op wijk ik ben er om 4 uur ,nog ff een uurtje meepakken
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Tja Peter, dan willen we ook weten waar je laatste munten aan zijn opgegaan.....
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen eens kijken of ik de middag vrij kan krijgen om dan lekker op Wijk te knallen met 30/40kn !!
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Dat was een heerlijk ochtendje zeg op Schellie. Lekker met de 9m. Jammer dat ik vroeg weg moest. Altijd maar dat werk hè. Nou ja, next time longer.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgen eens kijken of ik de middag vrij kan krijgen om dan lekker op Wijk te knallen met 30/40kn !! Moet toch echt wat dagen over houden dit jaar dus neem er maar geen op.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Effe een uurtje eerder van het werk vertrokken en rond drie uur op het water met Harinkie en nog 1 gast. Heerlijke ubergeile sessie geboekt tot vijf uur toen moes ik het licht uit doen. Meer meer meer
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen maar ff kijken hoe laat ik wakker ben vanuit mijn night-shift,dan kom ik misschien ook nog ff langs waaien.. Vandaag waren de temperaturen wel erg aangenaam...Lekkker in het wetsuitje zonder hand-schoentjes
|
|
|
BaSS
|
Zo! dat was zeker top, ik heb het nog warm van... wat een weertje, 14 graden, zonnetje en 25 knopen (?) Alle verslaafden waren weer aanwezig, jammer dat je vroeg weg moest John! Ook jammer dat ik na zo'n tijdje niet kiten zo snel geen kracht in mn armen meer had , maar ik heb er in elk geval weer ff opgestaan.. lekkerrrrrrrrr........! Richard kwam eindelijk van het water af (hij stond er al 30 mins alleen) omdat de laatsten weg gingen. Maar wat zag zijn oog, een paar verse kiters? Mooi...kon hij het water weer op...! Hij zal er nu nog wel staan denk ik zo... Snel weer!
|
|
|