|
Poke

|
is er iemand bekend met het spot in Huisduinen?
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ben ik in mijn windsurf tijd wel eens geweest er staat daar erg veel stroming ,Waar je rekening mee moet houden ,je heb er wel een mooie branding ..Zeker geen spot voor beginners .
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
He Zwafra..  Als het weer eens gaat waaien wil ik je boardje wel een keertje uitproberen... 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Als het weer eens gaat waaien Wanneer, ?????????????? Mot morgen met ome HAAAAAAAAAAAAAAAARRIE op het oosterdel varen i.v.m. geen wind  Bier en chips mee  Wat heb ik het toch slecht (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
He Zwafra..  Als het weer eens gaat waaien wil ik je boardje wel een keertje uitproberen...  Ja ,Is goed ,Probeer dan ook gelijk mijn Waroo kite even ...En je wilt dan niet anders meer.. 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Tuurlijk.  Als die beter bevalt dan mijn FS dan stap ik zo over hoor. (kiss_kitesmiley) Ik wordt nog niet gesponserd dus kan varen op wat ik wil..  Freedooooooooommmm Freeeeedoooom  (draait nu op de radio)
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Ik durf het bijna niet te fluisteren... maar vrijdag heel misschien varen op Muiderberg....15 knoopjes noordoost zoals het nu staat aangegeven. Ik duim iig. Wie duimt er zachtjes en stiekum mee...? Mark
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Hé psst...... windfinder is tot nu toe de enige die wat wind afgeeft voor vrijdag, jammergenoeg. Hopelijk raken ze wat meer eensgezind Dus vertel het nog maar niet hardop! 
|
|
|
Youri Blokdijk

|
ik heb gister met 2 andere nog een uurtje gevaren op schellinkhout 
|
|
|
Haring High Richardt

|
ik heb gister met 2 andere nog een uurtje gevaren op schellinkhout Met een 30 meter kite ????? Hoe laat was je er ????
|
|
|
Youri Blokdijk

|
ik was met een 14 en 2 andere met een 11 ik was er om 3 uur toen was er 11 knopen ff later 12 a 13 knopen + een paar windsurfers. hoogte lopen ging ook  half 5 was de wind weer weg en ook gestopt toen.
|
|
|
Mark-Fizzer

|
OK, IK ZAL HET STIL HOUDEN!!!!!!!!!!!!! 
|
|
|
Flyingtrunkie

|
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssss t!.................. (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
|
|
wouterb

|
...last van humor?
FF blazen buiten, gaat niet goed komen achter al die pc-tjes
|
|
|
Flyingtrunkie

|
...last van humor?
FF blazen buiten, gaat niet goed komen achter al die pc-tjes
ik zit gevangen op m'n werk.....
|
|
|
wouterb

|
Iknow the feeling....
Zolang het niet waait is het te harden! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer

|
WHAT????!!!! zolang het NIET waait????? verder gaat het wel met je Wouter?
;-))
|
|
|
wouterb

|
Op je werk zitten, ja!! Hier zitten als buiten de vlaggemasten om gaan: da's pas naatje!
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Maar dan kan je er wel naar toe leven. En dan weet je gewoon dat je na je werk nog ff kan raggen. Zeker weten dat je echt niet kunt varen is in mijn ogen veel frustrerender... Maar das mijn mening. 
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Maar dan kan je er wel naar toe leven. En dan weet je gewoon dat je na je werk nog ff kan raggen. Zeker weten dat je echt niet kunt varen is in mijn ogen veel frustrerender... Maar das mijn mening.  Om 22.30 uur is het donker..  En 's ochtend waaide het totaal niet de afgelopen weken. 's middags/'s avonds nog een beetje af en toe. Het komt erop neer dat als ik moet werken, het begint te waaien. Vrijdag hoef ik niet te werken. So fingers crossed!!!!!! ik moet echt hoog nodig!!!!
|
|
|
Flyingtrunkie

|
zie je wel: daar gaat ie alweer, nu alleen nog in de avond. En zaterdag moet ik natuurlijk weer werken 
|
|
|