|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Cool & Gezellig fillempie Haring! Gelukkig kan je beter kiten dan skiën zo te zien! Zit je nog wel op het juiste forum.... Trouwens die lussen aan die skistokken zijn om je handen door te steken... of dacht je dat ze voor de sier waren...??? hahaha
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Heerlijke lekkere Unox-man van me, wat heb je er toch weer een prachtig filmpie van gemaakt. Toppie hoor. Richard heeft gewoon niks met lussen. We roepen ook weleens tijdens het kiten dat er een soort van lusje aan zijn barretje hangt waarmee hij kan depoweren als meneer weer eens met zijn 13m vol overpowered over de woeste wateren van schellie zweeft. 'Depoweren??, nog nooit van gehoord', zegt ie dan. Niks lussies. Kunnen ze bij Harinkie er net zo goed vanaf knippen.
|
|
|
Menno82
|
Iemand morgen middag op Schell?
|
|
|
Langbeest
|
????? Is er wind dan
|
|
|
Menno82
|
Als je een grote vlieger mee neemt, niet top nee maar ik wil toch even gaan kijken.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ben van plan ook te gaan, wind komt wel vanuit ZO, weet niet of dat handig is op Schell.
|
|
|
Langbeest
|
Menen jullie dat nou ??
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Schep maar lekker op met jullie kitesurf verhalen! Ik ga wel lekker werken Zeker allemaal student of niet?!?!?!?! Dat je tijd hebt om alle windjes mee te pakken....
|
|
|
Menno82
|
@ robbert waar heen dan? nee geen student. Ik heb morgen tijd, succes op het werk
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Zooo, wij zijn ook weer terug van de wintersport. 3 keer verse sneeuw gehad . Nu weer klaar om te kiten. Nog twee weekjes vakantie voordat ik naar Kaapstad vertrek . Nog ergens woei de komende tijd?
|
|
|
robbertvandermeer
|
Was ik maar student! Denk dat ik morgen op Edam ga varen, mijn flysurfer 15 ligt al in de auto, deze moet ook eens uitgelaten worden. Rond 14/15 uur aanwezig!
|
|
|
DM2008
|
Edam-Zuid dan toch zeker Robbert ?
|
|
|
Menno82
|
Ik ik kijk wel even Edam of Schell. wie weet tot morgen.
|
|
|
|
|
Menno82
|
Hi Littleman, omdat jij alleen little kites hebt, mogen wij het er toch wel even over hebben?
|
|
|
Langbeest
|
Ojee, Ringnalda begrijp de humor niet...... OK back on Topic.
|
|
|
@LaurenS
|
Pffrttt,waar gaat dit over ,vervelen jullie je of sow
|
|
|
|
|
FlyingHigh