TBK
|
En zo is 't Beun, hebben we eigenlijk ,,Octooi" op die naam aangevraagd?
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgen nog Kitekings naar Schell??
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
HEY FRANKIE EN HERMANNETJE alles goed jongens ? octrooi nooit aangevraagd natuurlijk smerige stelletje pestlijers rottige zeelandse palinghappers he lekker ben weer terug
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen nog Kitekings naar Schell??
ff kieken wat de wind en regen morgen wel of niet doet,anders dinsdsgochtend ?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey peter ook alles goed man ? nog een paar nachies slapen gaan we weer naar brasil
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja lekker vooruitzicht ben ook weer blij terug te zijn ben weer terug beetje moeilijk gehad maar ach ben nog nie dood en dankzij mijn kleindochter ziet het er weer zonniger uit heerlijk zo een klein lief poppetje JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
TBK
|
Lekker Beun, mooi dat je weer het water op gaat, morgen staan we met 4 man op het werk, Misschien gaat het lukken om een middag vrij te nemen. Als ik maar niet zo koud is als vandaag, heb nog steeds kouwe klauwe !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank ach de kou komen we wel door aankomende weekend ben ik er weer bij eerst effe de motteballen uit mijn spullen halen
|
|
|
Langbeest
|
Zelfde verblijf Peter????
|
|
|
@LaurenS
|
In komboek bedoel je ? Ja dat penthouse beviel prima perfect... dus dat is heel goed mogelijk
|
|
|
TBK
|
hey frank ach de kou komen we wel door aankomende weekend ben ik er weer bij eerst effe de motteballen uit mijn spullen halen
Liggen al een maandje of 4 nat in je bus zeker tussen de tegellijm en de specie. Zien er vast en zeker nog fantastisch uit.
|
|
|
Langbeest
|
Die bedoel ik Peter.....:-)
|
|
|
FlyingHigh
|
Hey Hanssie, ouwe Beun, toppie dat je er weer bij bent man . Druk geweest of ff uit de running? Gewoon doen Frank, dat middagje vrij. Je leeft maar 1 keer!! Live life to the fullest!!! Peet jij komt morgen ook gewoon hoor. Ff lekker knalluhhhhh. Krijg je het warm van. Bassie, als je niet op mijn sms reageert, dan proberen we het maar zo. Jij gaat morgen ook ff kiten en dinsdag ook!! Tis maar ff dat je het weet
|
|
|
BaSS
|
Hey Herman! haha, had pa en ma vandaag op bezoek, verder druk druk druk man Zou er graag bij zijn morgen, maar als ik in maart nog weg wil moet ik ff bezig blijven.. Veel plezier! (SMS achterstand zojuist ook ingehaald )
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Goed plan!! Die hagel is ook niet echt fijn. Bis morgennnn Edit...staat nu wel 18-24 ZZW op de meter van Wijdenes.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Volgens mij heb jij wel een lekker dagje gehad qua wind Boudewijn of niet??
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ik ben er dinsdag ook rond 10 uur, volgens windguru gaat het lekker los.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Volgens mij heb jij wel een lekker dagje gehad qua wind Boudewijn of niet??
enof Herman, topsessie met de 9 gehad met om half 3 rond de 25 knopen. Veel plezier morgen mannen!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john yes ben er weer gisteren mijn spullen uit de bus gehaald shit maar een wasmachine doet wonderen kan zelfs een kite met bar in hahahahahahahahahahahahaahahah
|
|
|
ErikFanatic
|
Ik kom er net achter wat de rede is dat ik opeens kleine gaatjes in het doek (net boven de LE) van mijn Flexifoil Hadlow Kite heb gekregen. Tijdens het inpakken valt me op dat het precies de plek is daar de ventielen komen wanneer ik de kite oprol. Die ventielen hebben blijkbaar een dermate harde rand dat ze het doek kunnen perforeren. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit voorval.
Edit, bij het (na deflate) niet hersluiten van het ventiel.
|
|
|