mocem
|
Ik heb Schell niet gehaald. Wel bijna.... was uit de bocht gevlogen bij afslag van de A7. Met m'n auto over een betonnen blok. Flink wat schade aan de onderkant van m'n motor. Ik hoop dat de ophanging geen tik heeft gehad.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb gezien dat rijkswaterstaat daar de boel weer aan het opruimen was.... Marco.. ik hoop dat je niet veel schade aan je auto heb...vorige week was daar ookal een auto uit de bocht gevlogen...goed opletten daar dus. Het was weer lekker op Schellie genoeg wind voor mijn 9 mtr ...ondanks dat ik niet echt fit was (grieperig) toch wel lekker gevaren. Morgen weer wat meer wind ..
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Klote Marco, zag ze ook nog bezig zijn. Zelf lekker gevaren, in het begin crashte Ik al mijn loops maar later ging het echt lekker, lande alles bijna en een paar hoger dan Ik hiervoor durfde, top sessie dus.
|
|
|
@LaurenS
|
Vanmorgen topsessie met de 9 en toen de mooi weer kiters kwamen werd tie een stuk minder maar wel vaarbaar Sluit jezelf niet uit Haring . Hebben gvd een uur zitten toekijken in je zwagers bolide eer de regen voorbij was, terwijl het van de planeten waaide......loosers. hahaha Zo te horen de mooie uurtjes meegepikt van half 10 tot enen , weliswaar met een beetje regen, maarrrrr nat woor je tochhhh
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He he kalm aan he Petertje, wel effe lekker door de plassen gescheurd met de Outlander Heerlijk middaggie hoor eerst lekker met de 7 later met de 10 me elleboog is weer naar de klote Die gaat weer in het ijs En me auto maar effe gewassen toen ik weer thuis was
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
op zee was het ook een stuiterbak vandaag hoor tim , morgenmiddag naar wijk als de regen weer voorbij is
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja maar wie gaat er dan ook met zuid naar zee volgens mij komt de wind dan over de duinen en is supervlagerig
|
|
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Fraaie pica's hoor Sander,was er net af toen je kwam schieten.Morgen weer
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ja maar wie gaat er dan ook met zuid naar zee volgens mij komt de wind dan over de duinen en is supervlagerig Op IJmuiden niet hoor
|
|
|
@LaurenS
|
Op IJmuiden niet hoor
Waar ligt het zuiden volgens Hoornse begrippen
|
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Op IJmuiden niet hoor
Waar ligt het zuiden volgens Hoornse begrippen precies tov noorden wind peter dit is dus side shore op IJmuiden zoals je op de kaart ziet ligt er precies een bocht bij IJmuiden
|
|
|
the littleman
|
rond 12uur maar ff die kater eruit botsen op schel! Het wappert lekker
|
|
|
|