FlyingHigh
|
Mss dat ik zo nog ga kiten, maar ben bang dat het de hele week ff niet gaat lukken. Meissie zit nu bij de eerste hulp met wss een blindedarm.ontsteking . We gaan het afwachten
|
|
|
|
Giertje
|
Herman dat is niet zo mooi man! Een week vol met huishoudelijke taken. Verzorg het meisje maar eens goed en vergeet niet dat het 14 februari valentijnsdag is.
|
|
|
Langbeest
|
pffff au, sterkte Herman.......MET ALLES
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ff op schell geweest, kwam haring tegen... stond te zieluh langs de kant... was ze droogpakkie vergeten... zal de leeftijd zijn . Zoot regen, geen zin dus bakkie gedaan bij vdb.. morgen weer een heule dag !!
|
|
|
|
|
Giertje
|
Top film! Wat een geweldige beelden in een schitterende omgeving. Wie komt dit jaar in aanmerking voor een oscar wordt het Erwin, Richard of staat er nog een nieuwe talentvolle filmregisseur op?
|
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Ik de nootjes en een biertje erbij, bleek het toch maar 5 minuten te zijn toch een dikke 8.4/10 voor de movie!
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Toppert Erwin bedankt
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
hahaha die Erwin... paar snelle Jelle's gegeten en na 1(!) week al de presentatie klaar Hoppa! Mooi hoor
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik zou wel willen, maar meissie krijgt nu echo. Ff afwachten. Mss tot straks op Schell wel top sessie volgens mij!
|
|
|
@LaurenS
|
Sterkte ! , hopen op loos alarm ....
|
|
|
FlyingHigh
|
Helaas geen loos alarm. Meissie gaat vandaag onder het mes