PeeWee

|
Ik sta ingeschreven voor zaterdag NKV-dag, maar voel me een beetje grieperig  . Ik wacht nog even af. See joes
|
|
|
TBK

|
Nieuwe Edge 2014
|
|
|
PeeWee

|
Catalystjes inleveren Frank 
|
|
|
TBK

|
Nee, woensdagavond nog ff met 10 m gevaren een ben er echt blij mee. Zal jij ook vast en zeker zijn.
|
|
|
|
TBK

|
Ik vind het juist een beetje ouwelulle kleuren.
|
|
|
Haring High Richardt

|
Ik vind het juist een beetje ouwelulle kleuren. Wat je vind mot je bij de politie brenge of aan mij geve 
|
|
|
TBK

|
Het zal ten alle tijde het laatste wel zijn. 
|
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
De pluim geeft voor maandag nog veul meer aan Peter, gelukkig ben ik vrij Dat wordt waarschijnlijk weer de 7m pakken ! Mooi dat ze bevallen Frank, zeker weten lekkere kites die Catalystjes zit een hoop power in 
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Ik vind die Edge wel mooi. Misschien nieuwe 9 en een 11m dan maar. Houd ik die 7m er maar gewoon bij. Eerst maar eens mee varen. Die 2013 zijn echt wel hele lekkere vliegertjes hoor. Moeten ze toch nog veel lekkerder vliegen wil ik ze kopen. 
|
|
|
Langbeest

|
Ik krijg een beetje slingshot gevoel als ik de kleuren zie, weet niet echt waarom
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
...vind t meer de beginjaren van F-One. De tijd van de bloemetjes en de bijtjes 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Jongens het gaat niet om het uiterlijk, maar om wat het te bieden heeft toch  Richard kom er maar in... En zo is.... 
|
|
|
Ride

|
Zo is het Tim. Mijn meissie heeft ook geen verkering met me genomen om mijn uiterlijk hoor 
|
|
|
|
|
|
|
TBK

|
Iemand moest het huis toch opknappen Herman, dat weet je toch wel !  Zoals Ries altijd al zegt: Vrouwe je kan beter.............. ! 
|
|
|
|
Ride

|
Je kent me echt te goed Herman. Veel slap ouwehoeren is het geheim. Niet verder vertellen hoor 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
heren goedemorgen we weten toch allemaal dat de vrouwen voor het grote geld gaan en not voor de looks tis 9 maanden krap en 50 jaar relaxen voor vandaag op het programma ga straks richting noordwijk nog meer van de kitekings die kant op gezellig ouwehoeren tis mooi weer alleen geen wind maar dat wist ik al zodra ik echt vrij ben dank u wel daarboven u leeft echt mee
|
|
|