Giertje
|
Tim proficiat. Baan opzeggen en goud geld verdienen in het profcircuit.
|
|
|
FlyingHigh
|
@tim : Gisteren een Flat 3 geland en vandaag een dubbele S-bend , wat morgen ? Das toevallig, ik had laatst een flat op mijn giegel geland en een dubbele S-bend in mijn rug te pakken...wat zal het morgen worden Morgen lekker weer ff op het water spelen. Muiderberg Bassie ook weer terug uit Vegas en er ook weer bij . Dus mensen.....niet naar Muiderberg, als je veiligheid je lief is!!
|
|
|
DM2008
|
Kan morgen pas vanaf eind middag dus wordt't IJmuiden, Muiderberg wel dichterbij maar wind neemt daar te vroeg af.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ach, volgens windfinder blijft ie op Muiderberg gewoon aan tot 20 uur. We zien het wel. Komt me morgen het beste uit na het werk.
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goedenavond heren morgen muiderberg na het werk effe lekker knallen dus inderdaad opletten geblazen oat moan
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Hoelaat ga jij kiten dan Beun? 21.30 uur ofzo Gezellig ouwe!! Bis morgen
|
|
|
DM2008
|
Muiderberg is dichterbij dus hoop dat'ie blijft staan! Welke voorspellers bekijken jullie dan? Guru Pro laat de wind afnemen naar 14-15 knopen...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Morgonmiddag naar IJmuiden, er wordt gezegd dat het daar mooi is met deze windrichting. Is het niet zo dan weet ik dat ook weer.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgonmiddag naar IJmuiden, er wordt gezegd dat het daar mooi is met deze windrichting. Is het niet zo dan weet ik dat ook weer.
IJmuiden is super met een goede NW. Muiderberg is dichterbij dus hoop dat'ie blijft staan! Welke voorspellers bekijken jullie dan? Guru Pro laat de wind afnemen naar 14-15 knopen...
Kijk altijd op Windfinder en op de dag zelf op TT707.
|
|
|
|
rsnn
|
Gisteravond ging de wind toch mooi even aan! Kort maar krachtig tussen 18.00 en 20.00 uur op Schel. Vanavond even op Muiderberg kijken .
|
|
|
|
bredo
|
Ja, forecast voor Muiderberg ziet er goed uit....hoop vanmiddag 16 uur daar Tenzij je wilt golfsurfen natuurlijk!! nu bijna drie meter hogegolven hiiihaaaaa!
|
|
|
laura
Geen avatar
|
3meter hoge golven op muiderberg??? Hoe is de wind op muiderberg?
|
|
|
ditispablo
|
Knallen, net lekker met de 7M op muiderberg, lekker gevaren , John en Herman gingen lekker hoog met die 9M edges, ook nog ff aangehangen, thx Herman, wat n hangtime monsterrrr. Die bliksem inslag was wel ff schrikken, heul dichtbij....
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zo dat ging lekker hoog op IJmuiden (iemand zei lijnlengte ??), overpowerd met de 9m af en toe 35kn in de vlagen
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Topsessie op muiderberg zeg! Eerst even aan de 9 meter gehangen maar dat was echt teveel, snel gewisseld naar de 7 meter dus en heerlijk gevaren. John de onverschrokkene ging me ook een potje hoog zeg ongelofelijk! waar gaan we morgen heen?
|
|
|
@LaurenS
|
Tja dat was weer ouderwets lekker op IJmuiden vandaag.Was goed buffelen met de 9 meter met 30 pluz . Mooie kickers waardoor de sprongen weer net iets hoger gingen. Zalig daggie ,en weer bijna 4 uurtjes op het water gestaan.Ennuh best druk voor de maandag,moet er niemand aan het werk 15 meter sprongen zaten er wel tussen, Tim vaarde je met 20 meter lijnen ..Je ging wel hoog ja,moet het toegeven,zal wel door die boots komen Nu allegaar kapoet op de bank Argggghhhhhh
|
|
|
|
|