|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Windfinder geeft voor vanmiddag nog een briesje van 17kn, ff in de gaten houden dus.
|
|
|
Langbeest

|
Kan snel met je 15 frank
|
|
|
|
bredo

|
nee zeg...doe NORMAAL!
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Vooral het voorprogramma 'De Woudrukkers' zal wel helemaal een spetterend succes zijn geweest. 
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Hoe is het met je hoofdpijn Richard....  Het lijkt nu een beetje te waaien .(meetpunt houtribdijk geeft zo, n 18 knp door) .ik ga nu even op Andijk kijken.. 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Vooral het voorprogramma 'De Woudrukkers' zal wel helemaal een spetterend succes zijn geweest.  Helaas gemist omdat we de tent aan het opzetten waren met inpilsen, maar we hebben ze wel gehoord  Top concert en volgend jaar weer heen,  Strenge controle bij binnenkomst. Auto helemaal ondersteboven gekeerd door de security. Resultaat 1 fles rum die moest worden ingeleverd  Hoe is het met je hoofdpijn Richard.... Geen last van  02.00 uur in bed en om 06.00 uur al weer wakker, 08.00 uur tent opruimen en 0m 09.30 thuis Thuis een tukkie op de bank en nu weer zo fris als een hoentje 
|
|
|
|
bredo

|
Twee keer dit weekend uitgerukt om te gaan kiten, maar helaas, steeds te weinig wind! Wel blij met de nieuwe surfbeach locatie op het strand, sports @ sea! Lid worden en dan alles wat je nodig heb op het strand, douches luchtdruk pers, toiletten, bar enz enz . Vrouwe kinderen mee die kunnen lekker zitten op het vlonder eventueel achter glas en lekker in een ligstoel. Je kan er ook je kitespullen kwijt, maar die hou ik liever bij me....nu nog grraag meer wind!!
|
|
|
FlyingHigh

|
Iemand op Muiderberg die een update kan geven?? Houtrib geeft 18-21 kts aan, maar hier lijkt het een aan/uit windje. Twijfel of ik voor een avondsessie ga 
|
|
|
zwafra

|
Had vanmiddag toch niets anders te doen.. en even naar Andijk gereden eerst was het windtje matig ... een beetje aan /uit windtje ..later trok hij aan en heb toen toch weer lekker met de 11 mtr kunnen varen.. 
|
|
|
audi

|
Frank je was een half uurtje te vroeg weg hij trok nog even lekker door. Dus het was weer een top dag op Andijk eerst de kleine les gegeven en toen zelf prima gevaren en lekker gesprongen.
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Vrijwel geen wind meer hier Herman dus lekker thuisblijven. Dinsdag na het werk kunnen we weer lossssss 
|
|
|
@LaurenS

|
Ja dinsdag ziet er top uit  , hele dag vrij dus eindelijk weer is een duurrecord breken  dacht ik ,alhoewel .....ik zit net naar de voorspellingen te kijken ....alles is weer naar  bijgesteld.....
|
|
|
FlyingHigh

|
Tijd dat de wind weer naar ZW gaat draaien!!
|
|
|
audi

|
Nee lekker rustig op Andijk De wind mag nog wel 2 weken zo blijven en daarna ga ik toch op vakantie
|
|
|
zwafra

|
Tijd dat de wind weer naar ZW gaat draaien!!
Vanaf volgende week vrijdag wordt het weer eens ZW... 
|
|
|
|
FlyingHigh

|
Als jij het maar naar je zin hebt, hè Audi!!  Waar ga je naartoe?
|
|
|
audi

|
In de buurt van Ringkoping Denemarken
|
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
Ziet er goed uit daar in naxos, hoeveel dagen ben je nu daar en hoeveel dagen heb je al wind gehad?
|
|
|