Giertje
|
Top wimbers, op Texel opgestapt?
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Topsessie op parnassia gepakt vandaag. goed gepowered met de 12 meter rond een uurtje of half 7!
|
|
|
the littleman
|
Vandaag voor het eerst met boots van Hyperlite system byerly. Maar dit was geen succes veel te stijf door de binding Dus dat was al K Ook was ik nog steeds een beetje ziek, waardoor er ook niks goed ging ook K En ook de wind viel erg tegen, dus had besloten te kappen om 16.00 uur. Maaaaar toen ging de wind aan en kon het toch niet laten om weer het water op te gaan En het was VET met dikke loopies van de jonkies en heule hoge sprongen van Peter en Tim. Al met al toch weer een top dag
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Wat een dag gister, eerste keer schellinkhout aan/uit , regen/zon, hagel/geen zicht, en toen wasdie aan en hoe heerlijk kunnen knallen peet, je zal wel gesloopt zijn na zo'n beulsessie met de 11 meer van zulke dagen
|
|
|
@LaurenS
|
Wat een dag gister, eerste keer schellinkhout peet, je zal wel gesloopt zijn na zo'n beulsessie met de 11 Ja ben helegaar kapoet na die match van gister ,Tim Krul wat een held
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zo nog even kijken op schel...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja ..het lijkt nog wat te waaien.. pas in de middag gaat hij afnemen en naar NW draaien...ga zo ook nog even kijken..
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Top wimbers, op Texel opgestapt? Nee, op Vlieland met rintsje Bosch, zet je met een jeepje af met een paar man. Kwartiertje over het strand knallen. En dan knallen
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Zo nog kapot van gisteren, heerlijk dag gehad. En de avond/nacht was ook super, thnx to Tim Krul Gekkenhuis in Amsterdam , straks weer ff de pijn er uit kiten op schellinkhout edit: typotje
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik ook net wakker Peet. Te gek avondje gehad. Wat een kraker zeg en idd Krulllll the man!!
|
|
|
joosie
|
zo de ochtend-middag sessie op schell zit er weer op nu weer naar het werk
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
uurtje gekite op schellinkhout beetje te weinig wind maar goed gister al genoeg gehad dus mag niet klagen over dit weekend
|
|
|
zwafra
|
Het was wederom weer een aan/uit windtje op Schellinkhout maar toch was het best wel lekker ...goed met mijn 9 mtr kunnen varen .. de hele club was weer aanwezig ....zelfs Hans (de Beun)kon zich aan zijn drukke bezigheden ontrekken om weer eens een dagje te kiten....was weer gezellig..
|
|
|
pewpew
|
Volgens weer.nl ben je net te vroeg weggegaan
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Volgens weer.nl ben je net te vroeg weggegaan
Ja of niet, volgens mij bakken met regen en dus die wind
|
|
|
@LaurenS
|
Neh Timmie, ging pas om half6 pissen, daarvoor een 2 uur prima en daarna een uur te hard voor de 11... Toen even met de 7 edge gevaren..ging ook lekker hoog
|
|
|
FlyingHigh
|
Was weer een onverwacht heerlijk daggie kiten op Schell zeg . Gezellig met een hoop badgasten erbij. Droog weer gehad, dus al met al een heerlijk speeldaggie Heb een kitebril en een dop van een schroef entiel gevonden. Aangezien nog niet iedereen weg was, heb ik ze op de tafel op schell neergelegd..
|
|
|
zwafra
|
Zijn wel heel smal frank die edges 2014 , wel erg race georienteerd lijkt mij
volgens mij niet veel verschil met het vorige type....maar hij vaart lekker ...doe er alles mee Incl.loopen. maar het is inderdaad een hoge AR kite ...maakt hem wel lekker snel (race) en goed up wind te varen. en lekker hoog te springen.. je moet hem maar eens proberen..Henk @ Herman ...heb die bril ook zien liggen ..dacht eerst dat hij van Peter was ...die had gisteren ook zo,n mooie op.
|
|
|
FlyingHigh
|
Dacht ook meteen aan Peter, maar die was het niet.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was inderdaad weer heel erg gezellig en heb weer eens lekker aan de touwen gehangen effe lekker bijgekletst met iedereen en weer effe jihaaaaaaaaaaaaaaa geroepen op het vertrouwde water van schellie heerlijk toch doet een mens weer goed kan er weer een weekie tegen
|
|
|
@LaurenS
|
heerlijk toch doet een mens weer goed kan er weer een weekie tegen
Een weekje ,ben blij als ik de dinsdagmiddag haal ,er komt weer een beste bak wind aan dinsdag en woensdag
|
|
|