TBK
|
Ik heb je leash ook meegenomen Frank. Gooi ik wel in mijn tas Oké dat is mooi John. Goed geregeld.
|
|
|
Giertje
|
John dat gaat het weer helemaal worden de komende week. Alleen van die tassen krijg ik al de kriebels. Wanneer zijn ze in de test?
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Vandaag ook maar de 2014 egde 9 en 10m besteld Kon het toch niet laten. Dus de 11 en de 9 m 2013 gaan in de verkoop. 11m weer keurig professioneel gemaakt. Was gezellig daggie John. Thanks voor de Mac en veel plezier met je nieuwe setje gozer
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo heb net de edge 2016 besteld super kites ik heb de 5 /6/7/8/9/10/11/12/13/14 besteld ik krijg ze in 2017 JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA
MARTINI OLE OLE OLE OLE OLE
hoeveel nachies nog
A.A HERE I COME
|
|
|
@LaurenS
|
Ha ha die Beun, patser , gewoon alle maten besteld Hier in komboek het eerste daggie overleefd, waait al van de planeetjes ,knoopie of 26, wat een narigheid
|
|
|
|
geloof68
|
Als ik me goed herinner wilde Herman naast zijn 9m ook nog een 9,5m Edge. Gelukkig hebben we dat uit zijn hoofd kunnen praten, nu minder overlap dan met de 9/11-combi.
Veel plezier ermee John!
|
|
|
kees69
|
Vraagje voor de Kitekings @ Ride. Ik dacht dat jullie helemaal in de Switch kites zaten, vanwaar de overstap naar ozone ?
|
|
|
FlyingHigh
|
@Kees wij zijn overgestapt omdat ik een keer aan de edge van Ome Ger had gehangen. De Edge heeft zo'n goede boost en hangtime tijdens het springen, dat wij meteen om waren. De switch nitro's waren al Top, maar de edge was nog een keer de overtreffende trap. Switch zegt nu met de nitro3 een nog betere kite te hebben, dus daar moeten we ook zeker een keer aan gaan hangen. Wie weet gaan we dan wel weer om, want de switch kites zijn wel super degelijk gemaakt en mooi geprijst.
|
|
|
audi
|
Je weet toch dat Herman en John alleen het nieuwste en duurste willen hebben. Dus geen switch meer
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo jongens de Sint is weer redelijk vroeg dit jaar, gefeliciflapstaart met jullie Edgejes En als ze een keer aan de Nitro 3 van Teigert hebben gehangen gaan ze weer switchen naar Switch Maaruuh hoe zit het met de wind vandaag wordt het nog wat
|
|
|
bredo
|
vanmorgen zag ik 21 knoopjes staan op edam....dus of wachten we op morgen? vooruitzichten zien er goed uit dikke wind verwacht volgende week! yeah!
|
|
|
|
jordenhoogeveen
Geen avatar
Logs: 0 | 1 uur
|
Kiters!,
Ik ben nieuw in de regio (van Groningen naar Amsterdam verhuisd). Zijn er meer kiters die in Amsterdam (west) wonen en dit weekend, maar natuurlijk ook vaker kiten? Wat is "the place to be"?
|
|
|
Bromtor
Geen avatar
|
Hee Jorden, ik woon ook in west! En ga dit weekend kiten in IJmuiden waarschijnlijk, er gaat een bus vanaf sloterdijk naar IJmuiden! Je kan me in een PB ff je 06 toesturen! Gr
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als ik me goed herinner wilde Herman naast zijn 9m ook nog een 9,5m Edge. Gelukkig hebben we dat uit zijn hoofd kunnen praten, nu minder overlap dan met de 9/11-combi.
Veel plezier ermee John!
Thanks André. Gaat zeker lukken. Herman belde me al of er ook een 11,5m was. Hij weet het gewoonweg niet wat ie nou wilt. Switch, Ozone, tis een lastige keuze voor hem. En Kees, ik heb overgestapt, omdat de Edge gewoonweg veel lekkerder vliegt en qua springen en hangtime de Nitro overtreft. Niet dat de Nitro geen lekkere kite was hoor. Echt een heerlijk springmonster. Zeker weten, maar voor mij is de Edge gewoon fijner.
|
|
|
Gwiedo
|
Hé, gezellig hier zo! Ik ben nieuw hier maar zal het weekend in Wijk aan Zee bij de bunker te vinden zijn, niet te missen: Blauwe North Fuse, matchende wetsuits met mijn vriendin (tegelijk gekocht van de surfschool na onze cursus) en zal ongetwijfeld een aantal keer via het strand terug moeten lopen want we zijn lerende haha.. I.i.g alvast gegroet en mocht je iemand nodig hebben om je vlieger op te laten dan help ik je graag.
|
|
|
geloof68
|
Tja, bij Ozone zijn ze ook niet zo happig om alleen voor Herman een 11,25m te maken. Beter de low end van zijn 11m gebruiken is ook hun advies.
|
|
|
PeeWee
|
Maakt niet uit hoe groot het oppervlak is. Na een van zijn beruchte backrollkiteloopsubsurfacetransition is de projected area toch O,O O,ja wind trekt een beetje aan en naar Zuid. Schellie? See joes
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
O,ja wind trekt een beetje aan en naar Zuid. Schellie? En zo te zien komt er ook een zooitje kloteweer aan Van het weekend meer effe denk
|
|
|
geloof68
|
Inderdaad PeeWee, dat is een extra feature bij de Edge voor Herman; bij flinke impact wordt druk supersnel uit LE geloosd.
|
|
|