goedenavond mede kiters hier een berichtje van elbeuno zonde van vandaag dus maar effe naar artis geweest met mijn honey hopen dat we wel nog effe kunnen varen wat en wie heeft het aan zijn knie ? gewoon meegaan en effe doorbijten want dat mooie brasil kan je toch niet missen hallo hallo update wie o wie
Egggg wel Beuntje. Tassie staat al helemaal ingepakt, zonnebrand gesmeerd, broodje gemaakt en noem maar op. Ik zit al dagen in mijn boardshort te wachten totdat we naar Schiphol kunnen. 's Middags als we aankomen, meteen naar beneden lopen en het water op voor een sessie van een paar uurtjes. Dan steakie eten in het dorp om daarna plat te gaan en wakker te worden van die kneiterharde wind 's nachts. De volgende dag weer veeels te vroeg naar Cauipe en vloeken op de wind die nog niet gedraaid is en dan een half uur daarna alleen maar jiiiiiiiihhhhaaaaaaaa's te schreeuwen als ie 'aan' is.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gaan we doen heerlijk toch die martini ga je veel dingen ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuimer zien we gaan zeker meteen varen als we aankomen pompen in de taxi en meteen het water op downwinder richting rio de janero JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA we gaan los in comboucos maar eerst lekker shoppen op schiphol broodjes worst kopen bij de hema heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ben er helemaal klaar voor JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EN GEEN GEZEIK WANNEER WE WEER TERUG ZIJN HARINKIE WANT WE GAAN NIET MEER TERUG JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
« Laatste verandering: Augustus 31, 2014, 23:21:58 door NITROBEUN »
Duhhhhhh, maak je borst maar nat met Cauipe,Ik was er vanochtend even voor een fotoshoot,Wat blijkt,de Braziliaanse economie draait op volle toeren en dat uit zich in badende,vretende en zuipende Brazilianen,ze beginnen een beetje op ons te lijken Ik heb het nog nooit zo druk gezien in Cauipe ,naderhand was er niet meer veilig te varen
Natuurlijk vooraf ook nog een klein loepeie gedraaid, met mijn mooie airush board Anyway als ik jullie niet meer zien,have fun badgastuh on tour
Niet op letten Peet, hij heeft weer een flessie naar binnen zitten tanken
Frank, wat was er nou met je knie je gaat wel mee hoor ouwe
Damn wat heb ik een zin in komboekski zeg Is het al de tiendeeeeee . Kan ik bij iemand nog wat spullen kwijt evt? Denk dat ik een beetje krap zit met 32 kg boardbag en een koffertje van 20 kg en handbagage van 10 kg. Hoop dat het er allemaal maar in past
Vorig jaar zijn we zondags naar Taiba gereden om te kiten. Hardere wind en veel rustiger. Doen we gewoon weer op zondag. Maakt het uit. Mooi trippie in de buggy's over het strand en een te gek lagoontje daar. De rest van de week was het niet druk op Cauipe.
Mijn mooie paarse 11m edge is ook weer binnen, thanks to John. Dank u!! Kan hij mooi weer mee naar Komboek Gaat een te gek trippie worden!! Zoooooo'n zin an Nu nog ff een dagje afzien aan het zwembad in Kuala Lumpur en dan naar huis vliegen om een maand vakantie te vieren
Zo de vakantie stemming komt al lekker op gang, met slechts één Azijnz..ker die verlangt naar de terugreis ! Ik wil pret niet bederven, maar zoals bekend gisteren op die K@T spot Andijk ff lekker mijn knie verdraaid op een zandbankie ! Vandaag wel redelijk kunnen lopen dus hopelijk alleen een beetje verdraaid. Is dit niet het geval zal ik veel one- footers moeten oefenen om de knie te ontlasten ! Afijn ik heb er nog steeds zin in !(up_kitesmiley)
Wel mooi balen van je knietje Frank. Als het echt niet gaat, kun ja altijd nog mooie foto's van ons maken En anders mooie board-offs en gewoon zonder boardje landen die dingen. Ook geen impact op je pootje. Hopen dat het niks ernstigs is.
Die 11m Edge is binnen hoor Herman. Heb gewoon 150km voor je omgereden, maar dan heb je wel wat. Een PAARSE vlieger. Echt mooi....................als je een meisje bent Ik zei nog zo, die zwarte springen het hoogst. Neemt ie een paarse
Je bent een held, John. Die 150km om, heb jij in 10min gereden man en de benzine hebben wij allemaal aan meebetaald(thanks mensen ), dus niet piepen hè!! Als paars meer voor een meissie is, dan moeten wij mss ff ruilen van kite. Past mss beter bij jou, hè knullll. Ach Frank, je hebt nog ff om te herstellen. Gewoon rustig aan doen en wat oefeningen doen. Zoals Johnnyboy al zei, je kan altijd nog mee als film en fotocrew. Of alleen lekker bodydraggen?? Of Kim de hele week lesgeven(kan je John ook meteen doen dan ). Hoop dat het over is voor we gaan man!!!
jongens jongens zwarte /paarse kites maakt niet uit zolang we maar los gaan moet ik jullie nou al uit elkaar houden we gaan gewoon een kleine wedstrijd houden welke kite het hoogste gaat en da's de NITRO HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH 2 vechten om een been en debeun gaat er mee heen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA frank komt allemaal goed lekker relaxt varen in dat heerlijke warme water met die goddelijke temperatuur om je heen moeten we niet al wat porties kleine vissies bestellen bij onze vaste stek we komen nu met veeeeeeeeeel meer want richard neemt zowiezo al een portie of 4 heb alles al ingepakt en zit al klaar om weg te gaan HOEVEEL NACHIES NOG BOY'S OBRIGADOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Mooie kite Herman, beste kleur die er is, gaat ook het hoogst en heeft de beste Low- end. Gisteren geconstateerd toen Ries het water af moest terwijl ik al met mijn 10m Catelyst aan het varen was ( 14 knopen) ! Bedankt voor het medeleven en alternatieve tips John en Herman, maar ik zal en moet kiten dus ga nu alvast inpakken en raak deze week geen kite meer aan.
Heeeee dat broekje heb ik ook. Vandaag nog aan gehad Twijfel nu toch echt wel over die paarse kleur hoor. Stel dat die zwarte echt beter en stealthier is??
ach anders zetten we hem weer te koop Nog ff lekker 2 uurtjes hier bij het zwembad hangen en dan gaan we weer richting het veld. Even 12 uurtjes vliegen en dan kan mijn vakantie beginnen
zeg het ze maar theo je hebt gelijk zijn ze nou helemaal van de pot gerukt JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA opzouten hier heb al een topic aangemaakt voor onze vrienden