kiteruitschell
Geen avatar
|
Ja idd hij loopt ze best wel lekker haha. Perfect windje voor de rest en weer wat meer zon vandaag
|
|
|
Langbeest
|
Prima middagje,was weer gezellig,alleen waarom landen vrouwen hun kite op een vuilnisbak???? De Beun "looped" zo hard dat zijn kronen uit zijn mond worden getrokken. :-)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Jaaa..zag er goed uit een loopend Beun .. .en het was weer eens een top (mid) dagje lekker windtje in de vlagen behoorlijk hard en nog eens een lekker zonnetje erbij. Komende dagen een stuk minder wind verwacht
|
|
|
Giertje
|
Citaat: waarom landen vrouwen hun kite op een vuilnisbak? Omdat ze van een heer van jou stand verwachten dat je hem even voor ze open doet. Top dagje weer op Schell.
|
|
|
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Bedankt voor de motivatie. Inderdaad blijven oefenen want het leek nog nergens op. Wel een lekkere dag zeg, zonnetje, goede wind. Beter als gister, toen was het koud! Overigens is dat landen van je kite op een prullenbak niet per se een vrouwenkwaaltje hoor, die van mij kwam netjes op het gras terecht.
|
|
|
|
the littleman
|
De tandjes wat een super dag was dit weer! Eindelijk weer een lekker windje voor de 9 en als klap op de vuurpijl een loopende opa Beun! Fantasties respect hoor! Dan moet ik binnenkort toch ook maar weer is een poging wagen.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Top gevaren op wijk bij de bunker van half 5 tot het licht uit was. 30-36kn met de 9. Lekker gepowered dus . Het ging weer goed hoog en de loops waren heftig. Eerste keer geloopt met boots en dat beviel wel.
|
|
|
Haring High Richardt
|
kan jij niet achter blijven richard lopen met dat die edge Het zit al jaren in mijn hoofd Henk, komt er alleen niet uit. Ik weet dat ik het kan maar elke keer heb ik weer een andere k..t smoes, het waait te hard het waait te zacht, de kat is ongesteld, de cavia is ziek, morgen naar een museum enz enz enz Maar eens komt de dag en dan gaat het me lukke, alleen wanneer ????????????? Was toch wel goed he, die 11m Zeker gouwe tip top gevaren, mooi campertje trouwens
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Weer een TOPdaggie @Schell. 9 metertje en zon. Weer heerlijk gespeeld en nu gaar op de bank. Voel mijn beentjes en buikie wel een beetje. Weten we tenminste dat we wat gedaan hebben Beuntje was weer verder gegaan, waar hij in komboek gebleven was . Stond op de parkeerplaats de boel in te pakken, hoor ik yiiiihhhhhhhhaaaaaa (wat kan die man gillen zeg). Iedereen op de parking draaide zich om . Dat was echt lachen om te zien Mag ik dit wel als een TOPdaggie betitelen, Ries??
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was weer heerlijk vandaag super top windje met de 10 meter maar na een kwartier riep de 8 meter mij loepie loepie loepie loepie ik zei ik kom eraan de wind trok weer een beetje aan en heb toch een keertje of 5 een mooi loepie gemaakt maar toen ie te hard werd ging ie een beetje te snel rond en te hoog dus op tijd gestopt wijsheid komt met de jaren dus effe lekker heen en weer gevaren en af en toe het kreetje geslaakt heerlijk zo'n dag zonnetje erbij de homies in de buurt ach wat kan het leven toch heerlijk zijn JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hahahaha Beuntje. Doe je goed man. Lekker genieten. Heb weer een mooi daggie gemist. Dacht ik al toen ik die wind en dat zonnetje vandaag zag. Ach ja, tis niet anders. Leven is k@t Morgenochtend nog mensen naar Schellie of ben ik alleen
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker bezig Beun Bunker was ook lekker met de 9m 30-35 kn
|
|
|
FlyingHigh
|
Ben er morgen ook wel ff bij denk ik. Ff met de 11m knallen morgen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Effe broodje smeren, spulletjes in de auto droppen en off to Schellie
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Gistermiddag toch maar uit voorzorg (gezien de ZZW richting) ipv. Wijk naar IJmuiden gereden. Geen spijt van, heerlijke dikke woei! (>30kpn).
Heb alleen wel het idee dat mijn 8m Hadlow ID kite niet helemaal meer is wat het moet zijn. Zie namelijk de LE op de tips buigen/vervormen (in harde wind) waarbij ook het doek een andere vorm krijgt. Kan ik er nog prima mee varen en stuurt hij nog altijd snel.
Buiten de slijtage van de lijnen, wat kun je allemaal verwachten van een slijtende / verouderende kite in het algemeen?
Toen ik rond 18:00 aan het opruimen was had ik nog wel even mijn bedenkingen bij een tweetal individuen waarvan no.1 met een Hadlow Pro 2011 al zijn handen vol had om überhaupt richting het water te komen, halverwege moest hij zijn tocht staken omdat zijn 5e lijn was geknapt (pffffff).
Persoon no.2 ging vrolijk door met het optuigen van een 11m, ik adviseerde hem nog een kleinere kite te nemen, maar die had hij niet tot zijn beschikking. De vervolgvraag was of hij ervaren was waar hij op vertelde niet geheel onervaren te zijn.
Zolang het goed gaat heb je mijn zegen, maar helemaal lekker gevoel heb je daar niet bij.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag even een lekker ochtendje geboekt @ IJmuiderslag.
|
|
|