audi

|
Medemblik is niemand. Nu door naar Enkhuizen
|
|
|
joosie

|
Wij zijn net weg uit Enkhuizen, brr kauwe klauwe, was wel ff lekker op het water met de 11m niet heel top windje
|
|
|
the littleman

|
Ja was echt te koud voor de handjes.Je hebt dus niks gemist John! Waarschijnlijk door die K.. Handschoenen van ion. Toch maar de flashbombs bestellen , die schijnen wel warm te zijn.
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Gelukkig dat ik ben gaan werken dan. Die Ion Claws zijn gewoon koud met dit weer. Ik heb die flashbombs afgelopen zaterdag aangehad en heb heerlijke warme handen gehad.
|
|
|
@LaurenS

|
Tja, je heb gewoon klamme zweethandjes in die dingen  . Vandaag ook maar geskipt, zag /ziet er niet aanlokkelijk uit  Woensdag in de herkansing 
|
|
|
audi

|
Heb nog wel een uurtje gevaren op Enkhuizen Maar er was niet veel wind meer. Net genoeg voor de edge 13 Ik heb het helemaal niet koud gehad
|
|
|
the littleman

|
Welke flashbombs heb jij John, de 3 of 5 mm?
|
|
|
Ride

|
Ik heb de Ripcurl Flashbomb 5/3 wanten. Dat zijn die met de duim en wijsvinger en dan de overige 3 vingers bij elkaar. Handpalmzijde is volgens mij 3mm en de rugzijde 5mm. Vorig jaar gekocht bij Hartbeach in Scheveningen. Dit is hem.........
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Mmm... voorspelde piek (30+kn) laat het vandaag ook afweten. Wss is daar de 'piek' in de kou voor terug gekomen
|
|
|
|
Haring High Richardt

|
Dat IJsselmeer etc etc komt inmiddels mijn oren uit Grin Ik heb er inmiddels 2 oor ontstekingen bij gekregen zowel mijn linker als rechteroor zitten nu in de druppels van de antibiotica  , ken der nog wel bij 
|
|
|
|
|
FlyingHigh

|
Dan heb je alles maar in 1 keer gehad. Knap K voor je man. Beterschap 
|
|
|
KiteFEEL

|
Sterkte Haring! Verdorie wat een gedoe man. Snel weer fit worden. We missen de soepele loepertroepertjes en trek/rukpower bewegingen van op het water!!!
|
|
|
Giertje

|
Richard, dat krijg je er nu van als je niet kite. Je gehoorgangen moet je ook regelmatig blijven doorspoelen met geneeskrachtig ijsselmeer water. Sterkte het leven is? 
|
|
|
Ride

|
Je luistert toch nooit als we wat tegen je zeggen, of die gehoorgangen nou dicht zitten of open staan 
|
|
|
TBK

|
Dat IJsselmeer etc etc komt inmiddels mijn oren uit Grin Ik heb er inmiddels 2 oor ontstekingen bij gekregen zowel mijn linker als rechteroor zitten nu in de druppels van de antibiotica  , ken der nog wel bij  Moet ik nog komme druppele Ries ! 
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Huisie schellinkhout begint op te schieten na 6 weken dag en nach klussen. Eind volgende week verhuizen en dan bijna 2 weken kerstvakantie. Laat het maar weer net zo zijn als vorig jaar
|
|
|
the littleman

|
Mazzel pik  En sterkte monneer haringhappert met de hand en de oortjes! ouwetakkenbosse in gebarentaal 
|
|
|
|
Arjee

|
Wanneer zijn we uitgenodigd voor de house warming party??? 
|
|
|
Giertje

|
Henk proficiat met je nieuwe huis! Wat is het adres zodat we na het kiten bij je langs kunnen komen voor een bakkie en een biertje. 
|
|
|