Giertje
|
Morgen de 6 meter uit de tas.
|
|
|
Tim_GTS5
|
De 9m bedoel je ? 6 heb je niet nodig hoor
|
|
|
@LaurenS
|
Trippie slufter morgen Have a good time , en filmen he op de sluf , maken wij Wijk onveilig....yeeehaaaaa @ Theo ,is goed, ben rond elfen met Ilana bij de pierrr,u hoort van mij !!!
|
|
|
the littleman
|
Veel plezier allemaal, ik heb het ter***^*^$$ druk Dus voor deze kleine man geen storm sessie Of moest ik naar de tandarts Donderdag middag
|
|
|
Giertje
|
Het gaat me toch niet gebeuren dat ik morgen alleen op Schell ben. Ik heb die 6 m al 10 maanden in huis het hij moet toch een keer uit de tas. Zal voor de zekerheid ook de 9 mee nemen, bedankt voor de tip.
|
|
|
|
Giertje
|
Top John ik ben er om een uur of 10
|
|
|
|
|
audi
|
Ben er ook om een uur of tien
|
|
|
|
Kemperman
|
Nog meerdere mensen die morgenochtend vroeg naar Wijk aan Zee gaan? Moet morgen weer om 1 uur werken, en zit dus te denken rond zonsopgang. Meerdere gekken?
|
|
|
Langbeest
|
helaas morgen werken, veel plezier mannen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dat bepaal je toch zelf lange
|
|
|
Langbeest
|
Was dat maar waar Tim
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nou, hij gaat weer lekker, misschien personeel tekort vanmiddag, het wordt nog spannend of ik eerder weg kan van me werk
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hij was weer lekker op schellie. Volop zon en wind. Vanmorgen was ie niet al te hard, maar uiteindelijk trok ie lekker aan en was het nog even sleuren geblazen met die 11m. Sta nu op de parkeerplaats nog effe te kijken. De wind trekt goed aan en ze staan goed te trekken aan de 9 metertjes. Heerlijk rustig op het water met een topweertje
|
|
|
@LaurenS
|
Sal voor je duimen Theo,zeetje is waanzinnig mooi met de 9. Ga weer erop
|
|
|
joosie
|
Jammer lig ziek in mn nest Have fun Badgasten aankomende dagen
|
|
|
audi
|
Ja John de wind ging nog even lekker aan. Ik moest de 9 nog depoweren maar dan springt het wel lekker hoog. Ik zag het weiland achter de huisjes van schellinkhout weer leggen.
|
|
|
|
thelastV8
|
lekkere sessie vanmiddag @schell
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Hmm ik twijfelde nog om rond 15.00 uur naar Schell te rijden maar toch maar niet gedaan. Gemiste kans dus. Zijn er nog mensen die morgen in de ochtend naar Schell gaan? Hoop wel dat de vlagen wat minder zijn als voorspelt. Anders blijf ik lekker thuis.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo toch nog op tijd weg kunnen komen van het werk met dank aan mijn collega Denk zo rond twee uur het water op bij de Bunkert met .......... jawel de Switch Nitro-4, 7m Was wel effe wennen hoor, weer us op zee met een nieuwe kite dus rustig aan begonnen Kite doet het prima merk dat als ik hem omgooi lekker de power er in hou en springen doet ie volgens mij ook wel goed Oh ja Peter is naar de kapper geweest, ik herkende hem bijna niet kwam ook omdat hij met een Airush bezig was.
|
|
|