|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Ja, vond ik ook. Kreeg hem gelukkig voor mijn verjaardag van mijn meissie. Maar nu dat ik hem heb, is het toch wel leuk. Echt grappig om te zien wat je uiteindelijk gedaan hebt die dag. Gaat je uiteindelijk toch pushen om hoger te springen. En ook leuk om te zien als je met elkaar in een groep zit. Kun je van elkaar de sprongen zien. Tis gewoon een leuke gadget. Speeltjes zijn altijd leuk. Maar je hebt wel gelijk. Toen dat ding uitkwam, wilde ik hem gelijk kopen, maar schrok ook van die prijs. 200 euries voor een stukkies plastic 
|
|
|
FlyingHigh

|
Laat Herman het maar niet horen
Herman is gek  Gaan we nou weer lopen katten. Je was net zo goed bezig met die cursus "respect others". Nu moet je weer twee weken langer naar die bijeenkomsten!!  Iedereen zo'n Woo speeltje kopen!! Dan is het klaar met alle grote verhalen Is echt een te gek ding en zoals John zei( jaja er komt zowaar een keer wat zinnigs uit die Gozer), je gaat jezelf meer pushen om hoger te komen.( Moet ik mijzelf wel heeeeeeuuul hard pushen) 
|
|
|
|
|
|
pewpew

|
waait het al?
|
|
|
Oli4k

|
In Wijk lijkt het wel te waaien. Flink bewolkt wel dus het zal wel wat vlagerig zijn.
|
|
|
Langbeest

|
Hier in Heemskerk zero wind en een klein beetje regen.
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Er wordt wel wat gekite op Wijkiki tsjek de webcam van Aloha, dus als je niks te doen heb  PS Als ik de link uit de werkbalk copieër van Aloha en in een bericht plak dan komt er hier een leeg scherm als ik het verstuurd heb 
|
|
|
|
Oli4k

|
Wat krijgen we nou? Keihard knallende beukwind van maar liefst 30 tot 40 knotsen zomaar op de maandag?
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Misschien effe voor het werk een paar uurtjes varen op Muiderberg maandag 
|
|
|
|
pewpew

|
niet te vroeg juichen nog
|
|
|
|
|
PeeWee

|
Was toch lekker bij de bunkert. Mijn eerste meters met de nieuwe 10m gemaakt, goedgekeurd.
See joes
|
|
|
|
PeeWee

|
Catalyst 2015, Manfred.
|
|
|
Langbeest

|
Mooie kite Peter, veel plezier ermee
|
|
|
PeeWee

|
Thanks. Ik heb je niet gezien bij de bunkert.
|
|
|