Micky
|
Shit, gaat wel moeilijk kiezen worden zo.....
|
|
|
|
peter.
|
is dat beter dan den helder??
|
|
|
|
Idefixe
|
wsch. eind vd middag nog ff naar Andijk. Heeft iemand nog die link naar het weer/wind omg. Andijk?
|
|
|
The Submarine
|
waait het al een beetje? Wat ik op internet kan vinden is het nog niet harder dan 9 knts geweest. Maar ja ik zal wel weer op de verkeerde sites kijken dus laat het ff weten!!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
is dat beter dan den helder?? Volgens mij kan je daar alleen varen met weste wind andijk is met noord oost beter waait het al een beetje? Wat ik op internet kan vinden is het nog niet harder dan 9 knts geweest. Maar ja ik zal wel weer op de verkeerde sites kijken dus laat het ff weten In langedijk beginnen de bomen aardig onrustig te worden . Volgens Jan Visser van radio Noord Holland gaat de wind aantrken tot vrij krachtig (5bfr) Gaat er nog meer iemand naar Andijk zo meteen ????? Heeft iemand nog die link naar het weer/wind omg. Andijk? Is die er dan ???? Gr Richardt
|
|
|
Haring High Richardt
|
Heeft iemand nog die link naar het weer/wind omg. Andijk? Heb alleen deze voor schellinkhout maar deze is van 11.00 uur Hoorn lengte: 5.07° breedte: 52.65° Land: Nederland Gewest: Noord-Holland Inwoner: - Weerstation: Hoorn Actueel weer Hoorn 26.04.2007 11:00 uur weer temperatuur (°C) 18 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 13.3 wind (°) rel. vochtigheid (%) 74 windsnelheid (kts) 5 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 9 luchtdruktendens (hPa 3h)
|
|
|
Idefixe
|
Richardt: Ik ga met een 30 min. rijden ben +/- 14.15 in Andijk. CU!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Das mooi Mijn auto is in geladen ben er ook omstreeks die tijd Komen er nog meer gasten naar andijk ??????
|
|
|
|
Poke
|
gaan er nog mensen naar zandvoort, ook al is de wind een beetje aflandig?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was lekker op andijk 14 meter en een lekker zonnetje Gaan er morgen nog gasten naar andijk ????
|
|
|
|
Idefixe
|
Moest wel lachu vandaag: Haring harrie de hele tijd z'n kite in de plons. Kwamen al wandelaars naar me toe gelopen. " EEEuuh meneer, die surfer daar dat gaat niet goed hoor! Z'n vlieger ligt de hele tijd in het water. U kunt hem maar beter even helpen." Antwoord: Ja mevrouw dat klopt dat doet tie expres. ( Richardt ging het waterstarten uit diep water oefenen. ) Ik heb nog nooit mensen zo verdwaasd zien kijken
|
|
|
Buster
|
is dat beter dan den helder?? "Volgens mij kan je daar alleen varen met weste wind andijk is met noord oost beter" Kan iemand dit bevestigen, ik wil vrijdag na het werk nog even een paar uurtjes, en in Den Helder waait het tenminste goed... Maar als het daar níet kan... Wat doen jullie Harry (en Frank?) morgen?
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De windvoorspelling van Piet Paulisma ziet er weer heel goed uit, voor vrijdag een matige tot vrijkrachtige wind uit het NoordOosten ,Ik ben om ongeveer 13.30 op Andijk ... http://www.pietpaulusma.nl/Ja,Richard Je moet die diepwatervrees toch een keer overwinnen ..
|
|
|
TBK
|
De windvoorspelling van Piet Paulisma ziet er weer heel goed uit, voor vrijdag een matige tot vrijkrachtige wind uit het NoordOosten ,Ik ben om ongeveer 13.30 op Andijk ... http://www.pietpaulusma.nl/Ja,Richard Je moet die diepwatervrees toch een keer overwinnen .. He Frank, Ik heb gisteravond op Enkhuizen gevaren met de 9 meter, voelt goed aan alleen de de stuurlijnen stonden erg slap waardoor ik de bar redelijk ver aangetrokken moest houden. Ik had 'm afgesteld op het derde knoopje vanaf de kite. Mijn vraag is op welke knoop vaar jij 'm zodat ik wat eerder bardruk kan krijgen.
|
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Is het morgen goede wind om op schellinkhout te gaan? zo nee, waar dan heen? ik ga morgen voor het eerst na mn lessen, met mn nieuwe setje Gr, Lucas
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Is het morgen goede wind om op schellinkhout te gaan? zo nee, waar dan heen? ik ga morgen voor het eerst na mn lessen, met mn nieuwe setje Gr, Lucas Heb je niet geleerd met je les dat je nooit met aflandige wind moet gaan kiten? De wind komt morgen uit de NO-hoek. Dus medemblik, andijk, of enkhuizen! Maar waarschijnlijk te kort om te varen morgen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was vandaag weer perfect op Andijk heerlijk zonnetje en een lekkere strakke N/NO wind Heerlijk kunnen varen met mijn 14 mtr die aan het eind van de middag zelfs nog wat te groot werd ... Ben een paar dagen vrij en ik hoop op nog een paar van zulke dagen ..
|
|
|
|