the littleman

|
Preciessssss en maar morgen ochtend weer naar playa del schellie
|
|
|
Haring High Richardt

|
Heerlijke low wind sessie met de 11 meter en de Thechiesse kerkdeur. Ook de kite babes van Noord Holland waren er, mooie t- shirts meiden  Nog 2 windsurfers uit de vorige eeuw gesproken waar ik mee gevaren heb. Had ze gevraagd om te proberen te gaan kitesurfen met weinig wind. Ze hadden heel weinig gevaren, vanmiddag eigenlijk helemaal niet terwijl ik continu kon varen. Ze bleven windsurfen, konden ze lekker de hele middag slap ouwe takkebosse op het bankie 
|
|
|
|
Langbeest

|
Was weer heerlijk op Wijk, veel bekende en wat blijft zee toch mooi....
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Maar wel erg zout en zanderig .  ...dus morgen maar weer naar Schellinkhout .y  Hier het plaatje voor morgen . 
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Morgen rond 8.00uur bij de bunker aanwezig, misschien zijn er nog meer zo gek.
|
|
|
the littleman

|
Nope vanmiuddag weer naar schel. Kijken of het loepen net zo lukt als gister;)
|
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Om 8.00uur met 5 man het strand op. Bij de Bunker was het weer top.(wind,zonnetje,rustig, golven, racebanen) Met een paar keer heen en weer varen was je bij de pier en dan jumpend terug naar de bunker.Roeland, Erik 
|
|
|
zwafra

|
Tja ..Schellinkhout was ook best lekker ,niet al te druk en een lekker windje .  Wel weer een kite door mijn lijnen ..het blijft goed opletten maar soms zijn ze niet te ontwijken . 
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
Heerlijk gevaren op schellinkhout, niet druk lekker windje en veel bekenden.
|
|
|
Langbeest

|
Back in town vriend??
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Windje was net genoeg om een beetje te tricken , nou wordt het weer tijd voor een stormpie
|
|
|
Langbeest

|
Gaat helaas voorlopig niet gebeuren
|
|
|
|
Langbeest

|
Uitrusten gaat het zeker aankomende week worden....slechte voorspellingen.
|
|
|
joosie

|
En zo is dat Lange ff uitrusten  Kom op Coos Sok!! je mag / moet ook mee naar Texel gezellig met de badgasten mee je ken makkelijk bij de Opper Gremling In zijn Tent 
|
|
|
bredo

|
Twee weekjes in Imperia, noord Italië. Hup lekker mijn kites mee in de hoop daar toch te kunnen varen ondanks de zeer slechte voorspellingen! Nou dat blijkt wel anders want bij aankomst stond er al dik 20 knopen..ik spotte al wat windsurfers dus gelijk daarheen gespoed. Nog niet op het keien strandje aangekomen zie ik een bord met een kiter erop waar een kruis doorheen stond.....WHAATTTTT!!! Tot eind september verboden te kiten, stelletje idioten. Ja in port maurizio kan ik kiten.....nou ik daarheen natuurlijk, heel veel parasollen op het strand en geen kiter te bespeuren....ofwel echt weer Italië, geen land om te kiten als je het mij vraagt....
Wat ik al zei, het waait hier goed door, maar geen kiters gezien, helaas pech dan maar wat extra pizza's om de frustratie weg te eten....
Overigens het zonnetje is fantastisch ....
|
|
|
@LaurenS

|
Weekend forecast looks nice  ,zin an
|
|
|
|
|
bredo

|
Weekend weer,thuis, kan ik,weer,los,gaan...overigens wel gekite gisteren voor 10 minuten..toen was,de,wind ineens kompleet weg en was het zwemmen naar de kust...wel mooi gezicht, Imperia vanaf het water...
|
|
|
zwafra

|
Sta nu op Edam en het waait genoeg om te kiten..ga zo het water op... Edit: wind was minimaal  toch even gevaren .  Weekend ziet er top uit .. 
|
|
|
pewpew

|
Shit. Ga ik vrijdag weg voor een vakantie golfsurfen in frankrijk.
|
|
|