Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
s morgens waait het het hardst, moet ,s middags werke, dusss nog Badt Gastuh in de ochtend ? Ik probeer om 9 uur op het water te staan ( Schellie) . Smiddags werrukuuuhhh
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik probeer om 9 uur op het water te staan ( Schellie) . Joepie Smiddags werrukuuuhhh Dat is mooi, ga ik niet redde, helaas, bemerkte vanmiddag dat ik een lekke band had, dus voor het eerst van mijn lefe een band verwisselen en morgenochtend eerst naar de garage hoop dat ik nog tijd over heb om te kiten.
|
|
|
pewpew
|
Ik ga toch naar ijmuiden. Twijfel namelijk of het hard genoeg waait op schel
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel met de 9 meter en een zonnetje op schel vanmorgen , toen de middag ploeg arriveerde werd de wind zo als voor speld minder. Zag er goed uit vanmorge Teiger Mituuuuuuuuu ,
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Op schell rond 13.00uur even een winddip om daarna weer heerlijk terug te komen. Topsessie met
|
|
|
|
DM2008
|
Zonnetje scheen ook op IJmuiden, wind was er prima en dikke golven, kortom heerlijk gevaren!
|
|
|
|
audi
|
Zooo hij was goed. Lekker aan de 13 edge eerst rustig back en front rol oefenen en daarna volgas skyhigh.
|
|
|
Giertje
|
Ga lekker spelen! Wordt het geen tijd dat jullie gewoon een keer aan het werk gaan.
|
|
|
Teigetje
|
Wordt het geen tijd dat jullie gewoon een keer aan het werk gaan Rustig maar Giertje, ik ben op/aan het werk, het land is weer veilig
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er voor morgen best leuk uit! Gaan er nog badgasten naar Enkhuizen?
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen ook maar eens medemblik bekijken als de wind niet weer tegenvalt .
|
|
|
|
@LaurenS
|
Uur of 10 vind ik vroeg zat ,Ga omgeving Amsterdam een bezoek brengen, ook wind zat en een stukkie dichterbai
|
|
|
Teigetje
|
Hupatee vanmorgen voor 9 uur helemaal in me uppie op het water lekker rustig hoor Weer twee uurtjes strapless op de OR Duke gestaan en jawel bijna alle gijpies gerond jippiiiiiiiiiii Het gaat nog wel wat houterig maar die smile staat weer op me bek
|
|
|
Haring High Richardt
|
ja ja de azijnzeiker kwam lachend van het water af, ik was getuige Was weer vaarbaar vanmorgen met de 11 meter en een zonnetje op Blikkie. De kite babes Noord holland waren er ook , meer vrouwen op het water dan mannen, ongelofelijk! Bikkels hoor die moiden en gezellig ook nog bovendien
|
|
|
Giertje
|
Top gevaren op Enkhuizen met de 10. Richard logisch dat er zo veel moiden waren op Blikkie heel Noordholland wist dat jij daar ging kiten en wie wil dat niet zien.
|
|
|
Repete
|
En die haring zag er lekker uit met zijn badmuts
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik word niet echt enthousiast van al die vogelberichten. Daarom vandaag ook niet gegaan. Met een kleine baby in huis geen behoefte aan vogelgriep... of overdrijf ik? Geef mij voorlopig maar de zee.
|
|
|
pewpew
|
Ik word niet echt enthousiast van al die vogelberichten. Daarom vandaag ook niet gegaan. Met een kleine baby in huis geen behoefte aan vogelgriep... of overdrijf ik? Geef mij voorlopig maar de zee.
Dat weten we niet zeker. Maar in jouw geval had ik hetzelfde gedaan.
|
|
|