kiteruitschell
Geen avatar
|
Vandaag niet echt veel zin morgen miss maar weer . Zondag 2 weekies fuerte lekkaah
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lekker hoor Henk, hoop maar dat het daar beter is. Tis hier nie normaal, wat klote weer hier iedere keer zo leer ik nooit knap kituh
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Voorspelling windfinder (update 8.28uur) Wijk a Zee live 10.00uur Bunker 9 graden zonnnnn wind
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het lijkt idd wat te waaien.... zijn er al kiters op scheliinkhout ....iemand een update .
|
|
|
Teigetje
|
Chek actuele wind Schel - Hoorn 6.5 - 12 knots. Ken net Frank Ik ga wel een potje voetbal kijken bij zoonlief
|
|
|
|
Giertje
|
Richard ouwe hooligan dat je er nog in mag. Ja had toch een stadion verbod?
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Richcie hoop dat je daar niet als AZ fan zit want dan had je beter naar de Bunker kunnen gaan. 3 uur gevaren bij de bunker/pier.Was lekker.+/- 25 kiters aanwezig.
|
|
|
|
RobertvO
Geen avatar
|
] Gaan er mensen naar Petten morgenmiddag? Ik zie hoe noordelijker, hoe meer wind. Ik ben er nog nooit geweest overigensTop spot Petten alleen bijna geen kiters en ontzettend veel stroming , op de webcam kan je zien of er Badt Gastuh aanwezig zijn http://www.youtube.com/watch?v=59U4mnd4f20Vandaag voor het eerst geweest, Zag geen kite op de cam, maar waren toch een stuk of 6 kiters!. Leuke golven wel!
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
] Gaan er mensen naar Petten morgenmiddag? Ik zie hoe noordelijker, hoe meer wind. Ik ben er nog nooit geweest overigensTop spot Petten alleen bijna geen kiters en ontzettend veel stroming , op de webcam kan je zien of er Badt Gastuh aanwezig zijn http://www.youtube.com/watch?v=59U4mnd4f20Vandaag voor het eerst geweest, Zag geen kite op de cam, maar waren toch een stuk of 6 kiters!. Leuke golven wel! Was een viswedstrijd dus mocht niet voor het paviljoen starten... Was jij toevallig met een Peter Lynn kite bezig RobertvO?
|
|
|
RobertvO
Geen avatar
|
Klopt, samen met mijn broer, die had er ook een. Toen wij kwamen gingen net een aantal vissers weg, geen visser zien vissen dus
|
|
|
|
Teigetje
|
Aaah blij dat ik een naam bij de kite heb. Zal je even een PB sturen! Oh oh dat gaat geld kosten
|
|
|
pewpew
|
en de depressie duurt voort . Of moeten we juist een depressie hebben ?
|
|
|
|
RobertvO
Geen avatar
|
Aaah blij dat ik een naam bij de kite heb. Zal je even een PB sturen!
PB ontvangen en beantwoord ook via PB, Is die aangekomen?
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Aaah blij dat ik een naam bij de kite heb. Zal je even een PB sturen! Oh oh dat gaat geld kosten Hahaha nee hoor, alleen maar goedbedoelde adviezen
|
|
|
|
Giertje
|
Dat is lekker Henk geniet er van.
|
|
|
pewpew
|
Perfecte 25 knopies vandaag op fuerte,morgen nog iets meer
Dat je nog tijd hebt om hier berichtjes op te plaatsen
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Perfecte 25 knopies vandaag op fuerte,morgen nog iets meer
Dat je nog tijd hebt om hier berichtjes op te plaatsen Haha tis ook vroeg donker hier, en de kleine ligt om half 8 in bed dus zijn we gebonden aan de hotelkamer. Dus dan maar spaanse tv kijken en beetje internetten en vroeg slapen
|
|
|
|
|