Mark-Fizzer
|
@Tom, waar was je? Enkie weer?
|
|
|
Idefixe
|
yup zag er vanmorgen bij aankomst erg woest uit: één en al witte koppen. De woei viel wel een beetje tegen ( had harder verwacht) zo'n 17 knp. Ongeveer 11.30 ging die echt aan tot een uurtje of 15.00. Daarna huilen met de pet op , tot het laatste uurtje dat tie aan ging............ Was wel lekker daggie dan
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Kite-je al uit de boom gehaald onderhand? Tribal...
|
|
|
PeeWee
|
Er was genoeg wind vandaag. Tot Theo verscheen in Enkhuizen. Zou Theo het voor jan-l*l -rij-virus over genomen hebben van Richard? See joes
|
|
|
|
Idefixe
|
Kite-je al uit de boom gehaald onderhand? Tribal...
Die kwam er dus echt helemaal naar de kl*te uit .............
|
|
|
|
PeeWee
|
Tering, ik bedenk me net. Theo en Richard gaan volgens mij volgende week naar Frankrijk om te kiten. Ik ga vast een 7-metertje halen het gaat volgende week stormen!!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
7 mtr uit het stof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Olllalallaaa wat een heerlijkdaggie op Edam was dat .Zonnetje en 19 knopies constante woei van 13:00 tot 16:00.Mannetje of vier op het water.Het was helemaal top met de 11 .Die sprongen er kwam geen end an,alleen de landing kan beter .Heiko volgende week maandag helaas niet present .Jij ook nog lekker gevaren Beun.Tof je nog ff te gezien te hebben .Aflossing van de wacht zullen we maar zeggen.Morgen zijn er mijn inziens ook nog wel mogelijkheden voor wind denk! Nog meer mensen
|
|
|
bredo
|
Zo even van baby Zara en vrouw verlost om te gaan beulen op ......ja ja Uitgeestermeer!!! Was wel even hakken met 12 mtr. Lekker hoog gesprongen, joepie zeker een meter of 6a7. Als ik weer wat meer tijd heb kom ik wel eens weer richting Enkhuizen met ooster wind. See ya
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
de beun heeft weer eens heerlijk gevaren en ja ja mijn eerste ja je hoort het goed EEN 360 ROTATIE JUMP wist alleen niet meer waar ik was maar dat komt ook nog wel jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja ja lekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkker heerlijk gevaren tot een uurtje of half 8 jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa was gezellig eerst met de 10 meter tot ie wat inzakte daarna met de 14 meter nog heerlijk gevaren wat een top avond
|
|
|
|
|
Youri Blokdijk
|
hoop dat het dinsdag nog wat word , kan ik ff met mn bandit aan de gang nog
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Achterste hand los, eigenwijze ouwe kitemaniak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Top pik. Eerst volgende keer ga je me wel verrassen hoor!! En die gaat echt op tape!!
|
|
|
@LaurenS
|
hoop dat het dinsdag nog wat word , kan ik ff met mn bandit aan de gang nog Welke spot?,bij voeldoende wind!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik denk dat ik Edam even ga checken.Vliegertjes mee en kijken maar op de dijk voor wind Hopen dat ik nog even kan varen.Voor jan lul rijden doe ik niet want bij onvoldoende wind ga ik lekker in het zonnetje zitten en nog ff shoppen bij intofun in het durp. Mzzl,Peter
|
|
|
|
360
|
peter, ik zou ook graag even die kant op komen. maar is toch iets te ver uit amsterdam met familie achterin de auto. Dus we gaan even in Muiderberg kijken. Zij koffie leuten, ik even knallen ..... in die vlagerige muiderse plas Veel plezier in edam. Hopelijk is het zo mooi als gisteren Groet Heiko
|
|
|
@LaurenS
|
Gister was SUPER! You've got mail richard! Heiko, edam is toch veel gezelliger.Hebben je familieleden er ook nog wat aan ,Komen dus.
|
|
|