Bossy
|
Gaan er morgen nog mensen varen? en waar?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Absoluut!!
Zuid Zuidoost... 17 knopen. Zal wel Schellinkhout worden denk ik...
Waar anders? Ijmuiden?
|
|
|
Dirkie
|
Als ie genoeg zuid is, wordt het IJmuiden.. Hij draait in de loop van de dag naar zuid, even kijken hoe laat het wordt vanavond..
|
|
|
@LaurenS
|
Ik hoop dat ik ook nog even kan knallen . Het zit in de planning dat ik het rustig aan ga doen vanavond,maar of dat ook gaat lukken? .Ik doe mijn best
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Verwachting van 14:00 tot 02:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland IJmuiden zuid tot zuidoost 4-5, toenemend zuidoost 5-6,enkele buien,zicht goed, in neerslag matig
Harlingen IJsselmeer Marken zuid tot zuidoost 3-4, toenemend zuidoost 4-5,enkele buien,zicht goed, in neerslag matig Wie gelooft nog in vandaag? Heb wel zin om even op schellinkhout te varen met 14m of 9 Heb alleen vervoer naar Schellinkhout..
|
|
|
|
best waroo's
|
morgen waarschijnlijk ook ff op de schell, biertje erbij...lekker hoor
|
|
|
|
kitaholic
|
Tis een beetje vreemde dag wat wind en regen betreft, waar blijven die zonnige dagen met strakke zuidwester 5 bft????
Ik ga voor vandaag 2 uur s'hout, morgenochtend vroeg ijmuiden of wijk.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey goedemorgen alle oranje luitjes weet niet hoelaat ik vanmiddag terug ben om nog effe te knallen in de namiddag morgen ga ik zowiezo wel
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Vanochtend 7 uur thuis gekomen van koninginnenacht, brak en moe.. Maar toch even knallen op schellinkhout. Half 2 is de wormer crew er iig!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hey gasten, wie heeft er zin om het morgenochtend nog eens dunnetjes over te doen??? Wijkje doen deze keer??? Zuidwest 19 knopen om 9 uur... Ik ben er sowieso vroeg bij. Beun, laat ff wat horen!! Guido, Robin, Peet... Emiel? Iemand, niemand?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey Mark ,Toen je wegging begon het nog stevig te waaien ,heb toch nog bijna 2 uur goed kunnen varen...
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik heb nog een uur gevaren nabij venhuizen! Was een leuk briesje!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Zwaf, ja zag ik. Toen we de laatste shizzle in de auto gooiden trok het ineens aan!! Nou, lekker toch nog ff!!! Veel plezier in Epijpte!!
Ik ga morgen nog ff knallen alvorens ik weer naar de tattooboer gaaaaa!!!!!! Ghehehehe!!
|
|
|
Lex
|
Weer een nieuwe ! Keep us posted.
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Zal zo ff een filmpje van vandaag posten zeikerd, zie je dat WIJ wel lekker los aan het gaan waren... De Hp's, Slim Chances, F-16's, unhooked loops, dikke raileys en wat al niet meer vlogen je om de oren... Jij nog wat gedaan poeperdje van me?? Zin om morgen naar wijk te komen?? FF hoppen... Alsnog op de koningin.
|
|
|
|
PeeWee
|
Jeetje raar windje vandaag, Maar goed, toch nog mooi afgesloten in de namiddag met een strakke bries. Morgenochtend uurtje of 9 S'hout (s' middags naar ONK motorcross ). Nog meer vroege vogels? See joes
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja wel vroeg, maar weer schell??? Zal een gekkenhuis worden denk ik...
Wie gaat waar?
|
|
|
Micky
|
Katwijk dan maar een keertje....
|
|
|