Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Mark-Fizzer

Antwoord #5575 Mei 01, 2008, 03:42:31
edit2Rapporteer  
Damn trut, wat kan je ook zeiken hè...

Ik hou je heus wel op de hoogte hoor tijgertje!  loser

Kiss Kiss
Micky

Antwoord #5576 Mei 01, 2008, 03:55:47
edit2Rapporteer  

Was wel beetje duur dagje qua kites. Begon met een 2006 waroo van een maatje van mij die spontaan ontplofte terwijl ie relekst in het gras lag... Vervolgens had ik mijn mooie roze  loser 13 uitgeleend aan een ander maatje... Stond zelf met m'n 9 op de sloot. Maatje wou z'n net geleerde frontroll even demonstreren, iets te dicht bij mij. Verkeerde kant aan de bar getrokken, de 13 volgas de lijnen van mijn 9 in. Resultaat: Van LE tot TE uitgescheurde waroo  ThumpDown..

Hee doffer, this shit happend today.... Tongue

You can run but you can't hide.......  Joepie Grin
Mark-Fizzer

Antwoord #5577 Mei 01, 2008, 04:04:38
edit2Rapporteer  
Pennywise is commin for you!!!!

hahahahaha

Tja, wat moet ik daar nou weer op zeggen. Vooralsnog gaan die van mij toch erg lang en goed mee...

Was wel weer een 2006 hè  Wink Wink
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Antwoord #5578 Mei 01, 2008, 05:47:42
edit2Rapporteer  
Toch nog lekker gevaren gelukkig hoor ik. 8 uur ben ik er ook jongens.
Micky

Antwoord #5579 Mei 01, 2008, 05:50:44
edit2Rapporteer  
Toch nog lekker gevaren gelukkig hoor ik. 8 uur ben ik er ook jongens.

Robin mijn held.....dan ben ik er ook maar rond 8 uur...  Grin
MEGALOOPBEUN

Antwoord #5580 Mei 01, 2008, 05:53:44
edit2Rapporteer  
word weer gezellig morgen  Grin alle diehards bij elkaar  ThumpsUp
Micky

Antwoord #5581 Mei 01, 2008, 05:55:49
edit2Rapporteer  
word weer gezellig morgen  Grin alle diehards bij elkaar  ThumpsUp

Ook die winterbinkels hebben wel behoefte aan een tompoesssiiieeeeeee..........  Tongue Grin
MEGALOOPBEUN

Antwoord #5582 Mei 01, 2008, 05:57:50
edit2Rapporteer  
denk niet dat de bakkerij morgen effe de deuren opengooid voor mij 
Micky

Antwoord #5583 Mei 01, 2008, 06:07:58
edit2Rapporteer  
denk niet dat de bakkerij morgen effe de deuren opengooid voor mij 

Hee Beun, dat gaat dan een benzinepomp ontbijtje worden......dammm.... Undecided
Mark-Fizzer

Antwoord #5584 Mei 01, 2008, 13:20:23
edit2Rapporteer  
Gezien de windrichting, nu nog Zuid, wordt het maar Ijmuiden hè, op wijk is ie nu aflandig... ThumpDown

We moeten wel opschieten, denk dat het om 12 uur snel gaat afnemen helaas... ThumpDown
@LaurenS

Antwoord #5585 Mei 01, 2008, 15:05:49
edit2Rapporteer  
Kom ook wel ff naar IJmuiden.Beetje last van mijn pootje alleen na die mega sprongen van gister.
Had je mij ook nog op tape staan Mark?
Emielkruisdijk

Antwoord #5586 Mei 01, 2008, 15:12:07
edit2Rapporteer  
Wind begint al zw te draaien, ik ga naar Wijk. Ijmuiden is mij te duur.. 10 uur aanwezig
Mark-Fizzer

Antwoord #5587 Mei 01, 2008, 20:55:38
edit2Rapporteer  
IK zeg Koning!!!!!!!!!!! Keizer Admiraal, kiten kunnen we allemaal.  Joepie Joepie Joepie Joepie
Op sommige types na dan.., Tongue

Super dagje weer op Ijmuiden man!!! Heerlijk gevaren met de vaste groep!!!
Werd behoorlijk wat afgeloopt, geraileyt, gepaast, en behoorlijk gejumpt!

Kiten is geen sport man, kiten is leven!  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
@LaurenS

Antwoord #5588 Mei 01, 2008, 20:59:43
edit2Rapporteer  
Dit was weer een van de betere dagen.Zonnetje,goeie woei op Ijmuiden.Twee superdagen gehad.We want more hehe  Grin Grin Grin
Emielkruisdijk

Antwoord #5589 Mei 01, 2008, 22:00:19
edit2Rapporteer  
Te gierig om 6 euro te betalen, daarom naar Wijk gegaan! Relaxt gevaren in het zonnetje, aan het eind iets te weinig voor de 9m.

Nog een bijna dood ervaring  Tongue. Een slingshot fuel die zijn kite recht door mijn y-splitsing van mijn frontlijnen raggt 100m van de kant. Gelukkig alles goed afgelopen!

Hopen dat het zondag beetje gaat oost gaat waaien met een lekker zonnetje
kitaholic

Antwoord #5590 Mei 01, 2008, 23:35:05
edit2Rapporteer  

En zo is het maar net! Was heerlijk dagje, niewe mako meer dan goedgekeurd. Bedankt nog Hans voor het terugbezorgen van mijn boardje na een enmogelijke crash in de branding.

Hopenlijk snel in de herhaling dit soort dagen maar ziet er even wat minder uit :-(
MEGALOOPBEUN

Antwoord #5591 Mei 01, 2008, 23:54:42
edit2Rapporteer  
weer een lekker daggie uit het leven van debeun and friends  ThumpsUp
hele dag super lekkel gevaren met de 14 nemi  Grin Grin eindelijk is een goede keus gemaakt zonder extra opblazen  ListenToMe ListenToMe
zonde emiel was heel gezellig op ijmuiden zo met z'n allen  Cool Cool
wil toch ook wel eens die 12 nemi proberen om die als grootste kite te proberen  Joepie Cool
heb een paar keer een rotatie gemaakt maar OBI-WAN zegt ik luister niet achterste hand los en dan op de kite letten  ListenToMe
is goed meester de force was nog niet met me die komt nog wel  ListenToMe ListenToMe
uiteindelijk zohard gecrast dat de ventielen eruit sprongen jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaa Cool
kan je nagaan wat er gebeurd als debeun gaat loepen maak dan maar dan je wegkomt  Cool Cool Cool
Emielkruisdijk

Antwoord #5592 Mei 02, 2008, 01:00:17
edit2Rapporteer  
Citaat
zonde emiel was heel gezellig op ijmuiden zo met z'n allen   

Volgende keer ben ik erbij! Ik heb nog wel vertrouwen in een oost sessietje op zondag of zaterdag!

Misschien wel leuk plan om met het lekkere zomerweer van dit weekend na een surfzaterdag of zondag een bbqtje te doen en een biertje te nuttigen!  Cool
Micky

Antwoord #5593 Mei 02, 2008, 05:30:13
edit2Rapporteer  
IK zeg Koning!!!!!!!!!!! Keizer Admiraal, kiten kunnen we allemaal.  Joepie Joepie Joepie Joepie
Op sommige types na dan.., Tongue

Super dagje weer op Ijmuiden man!!! Heerlijk gevaren met de vaste groep!!!
Werd behoorlijk wat afgeloopt, geraileyt, gepaast, en behoorlijk gejumpt!

Man, kiten is afzien, bikkelen, water happen, frustrerend, vermoeiend en soms heel irritant.
Vooral als iemand je DROGE kite aanpakt en die vervolgens keihard de zee (lees ranzig schuim) inflikkert....  Undecided Angry Grin

Gelukkig had ik snel je ventieltje te pakken.....  Joepie Grin

Gasten, het was een gezellig topdaggie...  ThumpsUp Joepie

@Beun, soms is het wel handig om naar Obi-Wannabee te luisteren....  Cool Doe eigenlijk ook maar niet, je rotatie-sprongen zagen er stuk voor stuk spectaculair uit  ThumpsUp Grin

roeb
Gast
Antwoord #5594 Mei 02, 2008, 15:57:48
edit2Rapporteer  
Gister (donderdag) waren Rob en ik op Callantsoog aan het varen, ging leuk maar de stroming zat beetje tegen..

Maar er waren nog twee kiters, die ook foto's maakte. Als één van jullie dit leest, kunnen jullie die foto's mailen of posten?

Mark-Fizzer

Antwoord #5595 Mei 02, 2008, 16:23:52
edit2Rapporteer  
Rotaties van Beun zijn indd zeer spectaculair... Tis altijd maar weer de vraag wat er nu weer gaat gebeuren, waar ie z'n kite neerplant, wat er met z'n shizzle gebeurd!! Helemaal top hahahaha
Vooral de ventielpopper.... Water er al uit kunnen krijgen ouwe kitemaniak?

Morgen ff vd berg hè? Bijtijds bakkie hier??

Latest trick.... De 360 poppert, op naam van beun. Wat zeg ik, 720 poppert hahhaha
Mark-Fizzer

Antwoord #5596 Mei 02, 2008, 16:25:16
edit2Rapporteer  
@ Mick, je was er indd als de kippen bij ja.
Heb je vast wel geleerd hè, met die stiekume opblaaspop bij je thuis, waar P niets vanaf weet...
En toen kwam ze onverwachts thuis...  schater schater schater

InLove InLove InLove
Noldusz

Antwoord #5597 Mei 03, 2008, 18:10:17
edit2Rapporteer  
Gister (donderdag) waren Rob en ik op Callantsoog aan het varen, ging leuk maar de stroming zat beetje tegen..

Maar er waren nog twee kiters, die ook foto's maakte. Als één van jullie dit leest, kunnen jullie die foto's mailen of posten?

@Robert: Ja dat waren wij...Op zich een lekker ochtendje wat ons betreft afgezien van de stroming...Die vriend van me (met pet) heeft de foto's en zal ze wel even mailen als ik ze zelf heb....
Je hoort nog wel van me..

Grtz.
roeb
Gast
Antwoord #5598 Mei 03, 2008, 18:58:52
edit2Rapporteer  

@Robert: Ja dat waren wij...Op zich een lekker ochtendje wat ons betreft afgezien van de stroming...Die vriend van me (met pet) heeft de foto's en zal ze wel even mailen als ik ze zelf heb....
Je hoort nog wel van me..

Grtz.

Oke, top, ik wacht het af!

Gr. Robert
Idefixe

Antwoord #5599 Mei 03, 2008, 22:28:47
edit2Rapporteer  
teletekst 707:
WIND: Oostelijk, maar soms zeer       
 veranderlijk, 5-10 knopen. Langs de   
 West-kust zeewind 6-12 knopen. In het 
 noordelijk kustgebied 8-15 knopen.   

Je zou bijna een thermisch windje @ enkhuizen gaan verwachten dan
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.