|
MEGALOOPBEUN

|
heb vandaag ook hoog gesprongen en een paar keer goed geland dus zelfs ik ga vooruit maar zag een paar keer meneer zwaan voorbij vliegen leek de klm wel zo hoog en in stijl die kan ook mooie sprongen maken maar ja wat wil je WAROOOOOOOOOOOOOO doet 't 'm  (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
TBK

|
Bizarrrrrrrrr lekker gevaren zondag, allebij de Waroo 9 & Waroo 13 goed kunnen testen en wat blijkt het zijn gewoon heerlijke kites, je voelt enorm goed waar de kite staat(stabiel) tijdens sprongen, daarnaast krijg je nog eens extra lift door je bar erbij aan te trekken, landingen zijn smooth, lekker wendbaar, badruk naar eigen gevoel goed aan te passen. In een loop ontwikkeld de kite wel degelijk extra power zoals wel eens niet vermoed wordt bij een kite van dit type. Frank, Beun, Mark, Theo etc. het was gewoon een genot, bijna lekkerder als ...  Kitegreetzz TBK
|
|
|
wouterb

|
Zaterdagmiddag op Andijjk lekker kunnen prutsen. Groot gedeelte van de tijd met z'n 2en op het grote meertje (en 10 man in de prutbak). Beetje hoogtelopen, beetje stunten op de golven(jes) Broer is iig overtuigd dat zijn SS drake (2001) bagger is, en gaat nu thuis het gevecht aan voor een nieuw board. haha.
|
|
|
R@bert

|
Goeie coupe, Marky Mark....je wordt met de dag lekkerder (tong_kitesmiley)
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
wat een mooie sprongen lekker hoog en mooie stijl  Hey Hans ,Heb je die instructie dvd al bekeken ? Het gaat vanaf morgen weer goed waaien, Dan kan je wat je van die DVD geleerd heb gelijk in de praktijk brengen...
|
|
|
Mark-Fizzer

|
@Robert, ouwe geilerd van me!!! Thanks lekkertje!! 
|
|
|
GetHigh

|
Zijn er morgen nog mensen op wijk?
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hey frank nog niet gekeken leg nog helemaal aan gort na die sessie van gisteren (grinnik_kitesmiley) van al dat leren om te springen word je moe was vandaag niet vooruit te branden zal de leeftijd wel wezen ga morgen zeker kijken groetjes p.s zo hoog als jou duurd nog wel even 
|
|
|
Gekke henkie

|
ik denk erover om naar wijk te gaan, lijkt wel heftig te worden. hangt er van af. wie gaan er nog meer en vanaf hoe laat?
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Frank, Beun, Mark, Theo etc. het was gewoon een genot, bijna lekkerder als ... Kitegreetzz TBK Ja Frank het waren drie TOP dagen afgelopen weekend. We zijn weer flink verwend.  Vandaag ook zat wind maar moet vanmiddag werken. (tong_kitesmiley) Woensdag ben ik weer vrij maar lijkt het niet te gaan waaien.  Greetsz
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Donderdag ziet er lekker uit gasten!!!!!! Dikke bak. zuidwest. Ik kom na m'n werk ff die kant op, alleen sta ik eerst dik in de file, bij zaandam... Ben om half vijf klaar, ik hoop er om 6 uur te zijn.
Anybody else??
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
ja ja ik ben er ook natuurlijk lekker oefenen met die hap gezellig (grinnik_kitesmiley) wil graag die backloop leren heb op de dvd gezien hoe het moet nu alleen nog uitvoeren 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Gezellig heren, nou maar hopen dat het van de planeten waait, blijven de recreanten lekker binnen whahahah Niets persoonlijk hoor, mocht je je aangesproken voelen  :P ;-)
|
|
|
Teigetje

|
Ik, als recreant gaat donderdag vroeg beginnen op me werk.  en dan komt ik ook rond een uurtje of twee drie lekker recreeren.  met me kite op 12 uur hihi. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Als iedereen donderdag gaat, heb ik ook wel zin om te komen! Kan alleen pas dinsdag mijn rijbewijs ophalen....Dus... Heb je nog een plekje in de auto over Hans? :
|
|
|
Teigetje

|
Yeb thats only right way (grinnik_kitesmiley)
see you soon Markie Mark. (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Niet lief....
Zal je matrasje ff lekker lang in het water houden, dat het net die bekende zak aardappels wordt JJJJJIIIIEEEHAAAAAAAAAAA
Truste schatje!!!! (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
|
|
|
Teigetje

|
kga nog nie slapen ben morgen vrij.. (grinnik_kitesmiley) en wat kan mijn matrasje er nou aan doen. (cry_kitesmiley) en kijk je dan wel uit dat je niet verstrikt raak in de bridles ut zijn er heel veel hoor.  truste hoor poepie.. 
|
|
|