audi
|
he ries nog badankt voor de tip dat er getest kon worden. heb er meteen gebruik van gemaakt en even de warroo 9 en nemesis 12 getest. de 12 was eigelijk een beetje te groot waardoor ik snel moe werd en niet meer lekker kon varen. de waroo 9 is wel lekker maar ik zou de lijnen een stuk korter willen. audi
|
|
|
bredo
|
wie gaat er vandaag nog naar wijk!!! rond 12:00
bredo
|
|
|
360
|
Wijk was gisteren bruut. veel wind massieve golven @Laurens: Wo wars du denn, bei dem Pier oder? ik heb het niet tot de pier gehaald, ben bij de bunker opgestapt.. @bredo: goed plan, even wat tijd vrij maken... Groet
|
|
|
bredo
|
Ok hoop dat het blijft waaien!!!
see ya
|
|
|
bredo
|
Bij de bunker? zeg het maar...
|
|
|
@LaurenS
|
Zat zo een 300 mtr onder de pier.Hij was lekkerrrrrrrr.Woensdag weer,hoop ik
|
|
|
360
|
@bredo wind is niet echt lekker ga het toch even proberen.... bij de pier.l
@laurens: je been is weer goed, naar ik aanneem. hopelijk tot snel
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Richard ...je weet toch ik ben een zoetwatermatroos en heb de laatste weken genoeg zout water binnen gekregen, ben morgen waarschijnlijk weer op schellinkhout te vinden ,het gaat trouwens wel erg hard waaien ...
kmni: De wind draait overdag van zuidoost naar zuidwest en neemt tegen de middag toe tot matig of vrij krachtig, 4 tot 5 Bft, aan de west kust naar hard 7 en mogelijk stormachtig, 8 Bft. maandag 11 augustus 2008 16.35 uur
p.s En over Rosas staat al genoeg vermeld..
|
|
|
360
|
Wijk aan de pier was goed met de 14 wel nog een beetje spierpijn van gisteren maar dat mocht de pret niet drukken @bredo wo warst du ? morgen weer wind wat een zomer
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
wijk was gister zeker lekker!! heerlijk me de 7.5 gevaren!
zie de laatste tijd ook veel meer ongelukken, 1 losgeslagen bandit die losgegooid moest worden. Verder op moest er iemand afgevoerd worden door ambulance. Iets met de enkel, met een naar mijn idee veel te grote kite. Wel heel veel sterkte voor de des betreffende persoon!!
wie gaan er deze week nog een keer vroeg in de ochtend varen? ik heb de hele week avond diensten maar wil wel een keertje varen. Uur of 9-10 in de ochtend!
|
|
|
Langbeest
|
Jeetje moet ik toch nog snel even een 7-tje of achie halen. Wie had dat gedacht in de zomer. Zijn die dingen nu wel te verkrijgen?????
|
|
|
Haring High Richardt
|
Jeetje moet ik toch nog snel even een 7-tje of achie halen. Wie had dat gedacht in de zomer. Zijn die dingen nu wel te verkrijgen????? Op dit moment een Speciale aanbieding voor weinig, Nu met wandelkaart en stempelkussen de waroo 9 is wel lekker maar ik zou de lijnen een stuk korter willen. audi Ik heb wel een mes voor je En nu over van Naish naar Waroo ???
|
|
|
audi
|
de boxer sle blijft een super kite en die ga ik misbruiken tot hij overleden is. audi
|
|
|
Langbeest
|
@visje Heb je er ook blarenpleisters bij
|
|
|
PeterKite
|
wie gaan er stormchasen op schellinkhout vandaag? knmi heeft het over windkracht 7 / 8. zal voor de verandering eens een keertje rustig zijn. of de kitescholen moeten héél erg onverantwoord bezig zijn....
ik ga pas vanmiddag heen, wie nog meer?
gr. Peter
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen paraat met de 7 m2,lekker rossen op schell . Veel plezier gasten, vandaag
|
|
|
|
360
|
Misschien wordt het tijd dat ik ook een 7 aanschaf iemand een rebel of rhino 7 in de aanbieding? ik kan helaas vandaag niet veel plezier
|
|
|
bredo
|
Ja hallo ik was er wel gisteren hoor bij de pier. Ik was met die 12 meter shockwave. 360 jij hebt zeker die rebel 14 meter?
Richard als ik niet ga dan meld ik mij wel weer af hoor. Als ik kan dan kan ik ook en dat is helaas schaars wegens die kleine kinderen die natuurlijk ook wel leuk zijn, maar ja je kan niet alles te gelijk zo zie je maar weer i hou me echt wel aan mijn woord. Trouwens ik had zeer shit gevaren, want na een sprong brak ik geloof ik mijn rug in tweeen, dus helaas kreupel vAN WATER GEGAAN NA EEN UURTJE.
See you later . En voor nu; haal die 7 metr maar uit de kast het waait hier al erg hard!!
Ik ga dus niet kiten!!!
bredo
|
|
|
360
|
@ Bredo: inderdaad voer ik gisteren met de 14 rebel Shit van je rug man . ik hoop dat het niet te erg is Ging jij dan net van het water toen ik aankwam? Halleluja wat waait het lekker nu Helaas geen tijd Veel plezier nogmaals voor allen op het water..... en op de kant!
|
|
|