MEGALOOPBEUN
|
ja da's begrijpelijk debeun die z'n bussie wegdoet maar was wel nodig en mocht het toch niet genoeg zijn dan ruilen we hem toch gewoon weer in maar word wel weer tijd voor wind word gek van dat stilzitten dat word weer ibuprofen slikken tegen de spierpijn als het weer waait dat heb je op die leeftijd :'(
|
|
|
Bossy
|
Nog 1 dagje en we zijn in brazil maar daar zal ik jullie maar niet mee vermoeien mannen ik zag dat er wind aankomt !!! er is hoop....oh ja brazil is 25-30 graden en +- 18 knopen constant Ik wens jullie veel plezier nog in dit mooie land maar wij gaan er een feestje van maken daar
|
|
|
|
PeeWee
|
Zo, nog een weekendje klussen in mijn nieuwe huis en dan kan het weer gaan waaien Zou toch uitzondelijk zijn dat juist tijdens mijn verhuisperiode zo weinig wind heeft gestaan. Hoop jullie binnenlort weer te zien op het water Ik heb er zin in.
|
|
|
Langbeest
|
Ik heb nieuws er komt wind dus we gaan je zien
|
|
|
Bossy
|
thnx rich gaat zeker lukken
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vanaf Dinsdag kunnen we weer ..25 + knp voorspeld ... Ik kan ook nog eens de hele week varen ,heb nachtdienst
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank ola todo bueno ? heb net m'n nieuwe bussie ingericht met natuurlijk een apart kitevak jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wel moeilijker met omkleden maar als de kites maar mee kunnen kan eleke dag lekker vroeg stoppen dus ik kom zeker aan kiten toe deze week alleen nog wat reclame op het bussie en rollen maar is er trouwens nog wat te doen in ijmuiden morgen of tovert hanssie wind morgen
|
|
|
Micky
|
ruimte zat gok ik: Maare Hans, ik mis wat aan die bus momentje, ff painten (wat een wereld program... ) Haha...LOL
|
|
|
audi
|
vind het wel een pausmobiel maarja als je gear er maar in past veel geluk met je nieuwe aanwinst
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe Nemesis Richard
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Op verzoek van een zekere Bularoo 7m die geen Windguru Pro abbo heeft hier dan de screen dump van Naturisten Recreatie Gebied En Nordic Walk Centrum "De Schele Hout":
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Dinsdag los! Misschien naar Scheveningen voor een meer sideshore windje, ga jij nog naar scheveningen Theo?
Wie gaan er anders naar Wijk?
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe Nemesis Richard Ik Okk !!!!! ik ben vrij!! de hele dag dinsdag Ik Okk !!!!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Dinsdag los! Misschien naar Scheveningen voor een meer sideshore windje, ga jij nog naar scheveningen Theo? Moet maandag, dinsdag en woensdag werken. Dinsdag en woensdag probeer ik eerder te stoppen met werk maar dan zal ik wel op Schellie belanden. Na woensdag ben ik vrij dan maar effe kijken wat de wind doet en misschien een afspraak maken voor Scheef..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nou ik ben er klaar voor theo bussie ingebouwd met apart kitevak en stop lekker vroeg met werken deze week dus effe kitetime inhalen
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Mooie bak hoor Hans! Word wel koud omkleden deze winter op Schellink.
Zijn er nog mensen die in vanmiddag geloven. Windmeter staat nu op 8 m/s als het 9 word ga ik vanmiddag naar Wijk.
|
|
|
Keut Local
|
Ik ben d`r klaar voor! Heb m`n pak al aan! Echt te lang niet gekite...Morgen einde van de middag Schellinkhout! Groeten Mark
|
|
|
Davidoff
Gast
|
joeehoeee!
nog meer mensen morgen naar schellinkhout? ben er denk ik rond uur of 4-5. ff me nieuwe bandit 9 meter aan de tand voelen:)
kijken of t wat is. hopelijk geen lessers?
|
|
|
Davidoff
Gast
|
ik ben vrij!! de hele dag dinsdag dus ik ga naar wijk!! eindelijk weer eeeennnssss
wanneer ben je weer op schellinkhout? ivm me depowerkoort?
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik ben vrij!! de hele dag dinsdag dus ik ga naar wijk!! eindelijk weer eeeennnssss
wanneer ben je weer op schellinkhout? ivm me depowerkoort? ik kom daar nooit... was daar 1 keer om boardjes te testen en verder ben ik altijd op wijk. morgen ook naar wijk. het is echt heel simpel om te doen dat depowerkoord... bij je chickenloop zit er onder die balletjes een lus, die moet je uit elkaar halen om los snijden, dan boven aan het eind van je depower zit een staal dingetje met eeen schroefje erin, die moet je losmaken met een tangetje. en dan precies hetzelfde in elkaar doen... ik kon het op het strand, dan moet jij het met een beetje goed kijken ook kunnen
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Die floris was gewoon aan het kiten! Ik zag je autotje staan toen ik ging golfsurfen! Hoe was het?
Waren gewoon 10 kiters bezig met vrij weinig wind op een maandag middag.... Vreemd
Hoe laat is iedereen morgen op Wijk, ik moet eerst nieuw pakje halen bij kater!
|
|
|