bredo

|
Pittig 'zuchtje' ongeveer 43 knoopjes.......
sterkte peter fly high!!
|
|
|
|
|
360

|
Schell was vlagerig inderdaad  maar wat gaat die 7m2 Rebel 2009 lekker zeg...  kannonnuh en dan waait het nog niet eens echt hard wel heel erg ondiep bij de kant.  oppassen met springen, of wat.. met alles eigenlijk. meer van dit  . aan zee is ook goed groet
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik heb vanavond goed gevaren op Schell! Lekker windje, geen regen! Lekker hoog gegaan en af en toe een loop op hoogte 
|
|
|
bredo

|
Peter je was er zeker s' nachts tussen 3 en 4, want ik heb je niet gezien..... Op wijk waren ze lvandaag ekker bezig hoor!!! Zelfs met een vijfje HELIX.
super cool jongens, tot later
|
|
|
Bossy

|
Was weer heel vervelend hier in cummbuco  Stomme downwinder gemaakt met 30 plus knoopjes en alles ging erg lekker, daarna de laguna nog even onveilig gemaakt,.....erg vervelend in je zwembroekje (speedo). in 30 graden  kORTOM WEER EEN SAAI BERICHTJE UIT HET WINDERIGE ZONNIGE CUMBUCO.... Het is hier echt heerlijk...hoop dat jullie net zo veel fun hebben  Grtz Eltjo en Wendy xx
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Het was vanmiddag niet veel op schellinkhout nauwelijks wind en erg nat en koud ...ben snel weer naar huis gegaan...  hopelijk is het van het weekend beter... 
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
waar was jij dan om 11 uur? ik heb tot half 12 gevaren en er was verder helemaal niemand...
ik ga morgen naar wijk... hopen dat er wat wind komt, de voorspellingen zijn niet zo goed! ik ben er rond 16uur
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Wij zaten bij de pier denk dat we er rond 11 uur waren tot een uur of half vier  Was weer een topdag op wijk eerst met me 7 maar dat was net niet goed toen de 10 en dat was toppie. Emiel jij was ook lekker bezig hoor, ik dacht dat je tegen de pier aan zat zo dichtbij.  Dat wave'n gaat je goed af. Ik ga languit op de bank ben alweer helemaal verrot.  Hoop dat het morgen nog wat wordt.. 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
zomaar een kitedag 6 uur begonnen  half 3 weg  1,5 uur file  4uur plaats van bestemming  wind weg  einde kitedag  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( alles maar te koop gezet 
|
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Lekker dagje gister!! Grote bakken die tegen de pier aan braken, waardoor het daar nog is extra opgestuwd werd!! Hele middag tegen de pier aan lopen surfen op zeker wel 3m golven! Heel misschien vanmiddag weer, moet naar school... Helaas is er weer is een boardje gesneuveld... Mijn waveboardjes neus is van binnen gebroken, scheuren aan de zijkant en daartussen een dal.. Hopen op de garantie.. 1,5 uur file Verhuizen uit dat Amsterdam, kom in Wormer wonen! Nooit file naar het strand!! Wie gaan er morgen nog downwind hvh scheveningen?
|
|
|
Dirkie

|
Ik ga straks ff invaren op IJmuiden, het is bijna een maand geleden!!! En morgen downwinderen!
|
|
|
|
Dirkie

|
De windsnelheid 10m. op 03 oktober 2008, 12:50 uur is 11.1 m/s De windstoot op 03 oktober 2008, 12:50 uur is 14.0 m/s 
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Slimbo, het waait WEST... vanvond 9uur, NW, maar hier in het noorden is het dan al donker!
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
En morgen(ochtend) is de wind eerst nog NW en later op de dag draaid hij weer terug naar ZW en trek dan ook weer behoorlijk aan... kan weer een mooi dagje worden ... 
|
|
|
360

|
Schellwoudie, was erg gezellig vandaag  wind 12 tot 16 kts lekker met de 12 boren  helaas ging de wind rond 15.15 liggen  wel tijd voor schoentjes  koud hoor 
|
|
|
Teigetje

|
Vanmiddag met Haring een tourtje gedaan, hij verveelde zich en ik eigenlijk ook. Van Andijk naar Schellie en van Schellie naar VdB, bakkie leut gehaald en weer naar huis.  Gaan er morgen nog gasten naar Wijk . 
|
|
|
Flyingtrunkie

|
wordt schel. voor mij. Eindelijk weer eens het water op!  Met een beetje geluk blijft het nog droog ook... Hoop niet dat Piet gelijk heeft; beetje teveel van 't goede: 9 a 10 beaufort
|
|
|
Teigetje

|
Guru en Windfinder komen overdag tot een max van 22 knopies op zee Schellie geven ze maar een knoop of 12 dus ik weet niet waar Piet zijn info vandaan haalt.  Snachts gaat het wel poeieren  Duszzz kom maar lekker naar zee.  is ook lekker warmer. 
|
|
|